Telecom News - מלאנוקס ממנה את ארווין פדרמן ליו"ר הדירקטוריון

מלאנוקס ממנה את ארווין פדרמן ליו"ר הדירקטוריון

דף הבית >> מינויים >> מלאנוקס ממנה את ארווין פדרמן ליו"ר הדירקטוריון
מלאנוקס ממנה את ארווין פדרמן ליו"ר הדירקטוריון
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.13, 17:00ארווין פדרמן
 
מלאנוקס טכנולוגיות, מובילה באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על מינויו של ארווין פדרמן לתפקיד יושב ראש דירקטוריון החברה (non-executive). מר פדרמן שירת כחבר הדירקטוריון של מלאנוקס מאז הקמת החברה ביוני 1999, והוא כיום הדירקטור הראשי של החברה.
 
"לכבוד הוא לי שארווין פדרמן, המנטור שלי מאז הקמת החברה, קיבל עליו את המינוי ליו"ר הדירקטוריון של מלאנוקס", אמר איל וולדמן, יו"ר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "ארווין היה חבר דירקטוריון רב ערך ביותר מאז הקמת החברה וחיוני בהכוונה ובהשפעה על הדרך בה החברה צועדת. אנו מצפים לעבוד עם ארווין כיו"ר הדירקטוריון בזמן ההתקדמות לעבר השלבים הבאים בצמיחת החברה".
 
"אני מתכבד לקבל עלי את הצעת המינוי ליו"ר הדירקטוריון של מלאנוקס טכנולוגיות", אמר ארווין פדרמן. "אני מלא בביטחון באיל ובצוות ההנהלה, וכן בדירקטוריון שלנו, ומחכה בציפייה לעבוד איתם ולבנות את החברה למען העתיד".
 
פדרמן כיהן כשותף כללי בקרן הון הסיכון U.S. Venture Partners, מאז אפריל 1990. מ-1988 ועד 1990, הוא שירת כמנהל בפועל של חברת ההשקעות הבנקאיות Dillon Read & Co., וכשותף כללי בקרן הון הסיכון של החברה, Concord Partners. מ-1978 עד 1987, מר פדרמן כיהן כנשיא ומנכ"ל Monolithic Memories, Inc., חברה לסמיקונדקטורים אשר נרכשה על-ידי AMD ב-1987.

מר פדרמן שירת בדירקטוריון של SanDisk Corporation, חברה לאחסון מידע, שלCheck Point Software Technologies, Ltd., חברה לאבטחת תוכנות אינטרנט, ושל כמה חברות פרטיות. מר פדרמן כיהן כנשיא ארגון ה- Semiconductor Industry Association במשך שתי כהונות, שירת בדירקטוריון ה-  ,National Venture Capital Associationוכיהן במשך שתי כהונות בחבר יועצי הדיקן באוניברסיטת סנטה קלרה.
למר פדרמן תואר ראשון בכלכלה מ-Brooklyn College.
 
Bookmark and Share