Telecom News - נשיא המדינה קיים פגישת עבודה עם יו"ר סיסקו העולמית ג'ון צ'יימברס בשולי פתיחת ועידת נשיא

נשיא המדינה קיים פגישת עבודה עם יו"ר סיסקו העולמית ג'ון צ'יימברס בשולי פתיחת ועידת נשיא

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> נשיא המדינה קיים פגישת עבודה עם יו"ר סיסקו העולמית ג'ון צ'יימברס בשולי פתיחת ועידת נשיא
נשיא המדינה קיים פגישת עבודה עם יו"ר סיסקו העולמית ג'ון צ'יימברס בשולי פתיחת ועידת נשיא
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.13, 17:00
 
נשיא המדינה שמעון פרס לג'ון צ'יימברס: "בשם מדינת ישראל אני מודה לך על השקעתך העצומה בישראל".
 
יו"ר סיסקו ג'ון צ'יימברס לנשיא פרס בנוגע לפרויקטים חדשים אותם מובילה סיסקו בישראל: "החלומות שאתה מלמד את כולנו להאמין בהם עומדים להתגשם"
 
במהלך הפגישה הכריז צ'יימברס על השקעה נוספת של כמיליון דולרים בפרויקט מענטק לשלוש שנים הקרובות.
  
נשיא המדינה קיים הערב פגישת עבודה עם יו"ר סיסקו העולמית ג'ון צ'יימברס בשולי פתיחת ועידת הנשיא החמישית. במהלך הפגישה דנו השניים בסוגיות מהותיות  הנוגעות לפיתוח וקידום תעשייה טכנולוגית וקידום מרכזי היי-טק בישראל. בפתח הפגישה ברך צ'יימברס בחום את הנשיא לרגל יום הולדתו ה-90, והמשיך בסקירה רחבה של הפרויקטים הגדולים אותם מובילה סיסקו בישראל, בראשם תכנית הנקראת Country Transformatiom הכוללת בניית תשתית טכנולוגית מתקדמת למדינה בתחומים מרכזיים כמו חינוך ובריאות, באמצעות דיגיטציה של כלל המערכות. בסוף הסקירה פנה צ'יימברס לנשיא פרס ואמר לו:"החלומות שאתה מלמד את כולנו להאמין בהם-עומדים להתגשם. אנו מתרגשים להוביל את התעשייה הטכנולוגית בישראל".

הנשיא הודה בחום לצ'יימברס על דבריו ואמר: "בשם מדינת ישראל אני מודה לך על השקעתך העצומה בישראל. אינך מגיע לפה רק בכדי לקדם עסקיך ואתה מתייחס לעשייתך כאל משימה אמיתית-משימת שלום. עשית את הבלתי ייאמן למען ישראל, אני רואה יום יום את פירות הצלחת הפרויקטים שלכם. הינך המנהיג העסקי המוערך ביותר בימינו. אני מצדיע לך".
  
 בהמשך הפגישה דנו השניים בפרויקט מענטק הזוכה להצלחה מסחררת בישראל.  פרויקט מענטק הינו מיזם חברתי ראשון מסוגו, המשותף לנשיא המדינה ולסיסקו, שפועל להשמת ערבים ישראלים בתעשיית ההיי טק.

מטרת המיזם היא לאפשר לצעירים אקדמאים ואיכותיים מקרב ערביי ישראל להשתלב בעבודה בחברות היי טק רב לאומיות וישראליות, מתוך הבנה שגיוון תעסוקתי משפר את ביצועי החברות. מאז הושק הפרויקט לפני כשנתיים גויסו 600 עובדים חדשים לתעשיית ההיי-טק ולמעשה הוכפל מספר העובדים הערבים בתעשייה.

 צ'יימברס ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בשילוב אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה ובמסגרת זו הכריז על השקעה נוספת  של כמhליון דולרים במיזם והרחבתו לשלושת השנים הקרובות:"ההצלחה של מענטק מעוררת השראה ותשוכפל במדינות אחרות בעולם". המשך התמיכה של סיסקו יסייע בביסוס מעמדם של ערביי ישראל בהיי-טק הישראלי ובהסרת חסמי הכניסה אל התעשייה. 
Bookmark and Share