Telecom News - Rounds Video Calling+Chat- אפליקציה לגלישה משותפת בעת שיחת וידאו

Rounds Video Calling+Chat- אפליקציה לגלישה משותפת בעת שיחת וידאו

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם למולטימדיה >> Rounds Video Calling+Chat- אפליקציה לגלישה משותפת בעת שיחת וידאו
מאת: מערכת Telecom News
19/06/13,  14:35
מטרת / הייעוד של התוכנה:

עדכונים לגבי אפליקציה זו מ- 17.12.13 ומ-6.3.14 בתחתית הכתבה.

מתן אפשרות למשתתפי שיחת וידאו לגלוש ברשת במשותף.

שם התוכנה:      השם הראשוני של האפליקציה היה: Rounds Vide Calling + Chat. מאז שונה כמה פעמים
     השמות נכון ל-6.3.14:
     לאנדרואיד: Rounds Video Chat, Text, Voice.   
לאייפון:Rounds Video Chat, Text and Voice Calls - Make video calls, play games, listen to music, watch videos, take pictures, share photos, hang out and have fun with friends for free
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאיייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה מאפשרת למשתתפי שיחת וידאו לגלוש ברשת במשותף, תוך כדי שיחת וידאו ובאופן מאובטח. היכולת החדשה מסנכרנת בין פעילות מסכי המגע של המשתתפים בצ'ט ומאפשרת להם לגלוש יחדיו לאותם האתרים ולחוות חוויות ביחד. בגלישה המשותפת, המשתתפים יכולים לשלוט בכל היבטי הגלישה, כולל לחיצה על קישורים וכתיבת שורות כתובת חדשות. המשתתפים אף רואים אחד את השני בווידאו על המסך ויכולים לחלוק חוויות מהגלישה המשותפת בקול ובתמונה.
  
היכולת החדשה מספקת התנסות של מרחב פתוח, במובן זה, שהגולשים אינם מוגבלים לרשימת אתרים סגורה, אלא יכולים לגלוש יחדיו בכל אתר שירצו כגון: Google Search, Wikipedia, Facebook, Tweeter, Instagram, Pinterest, Reddit, Amazon, Ebay, ESPN, The Huffington Post ועוד.
 
מבחינת היבטי אבטחת מידע, הגלישה המשותפת דומה לגלישה של אנשים על מחשב אחד ממיקום אחד. שמות משתמש וכתובות דוא"ל נצפים ע"י המשתמשים בעת הגישה לאתרים, אך הסיסמאות אינן גלויות. ראונדס דורשת שהמשתמשים ביישום יהיו חברי פייסבוק מאושרים כתנאי לשימוש ובכך יוצרת שכבת הגנה נוספת.
 
יכולת הגלישה המשותפת מצטרפת לאפשרויות האינטראקטיביות נוספות כגון אפשרות לשחק משחקי HTML5 בזמן שיחות וידאו צ'ט, צפייה משותפת בסרטונים ב-YouTube, הוספת אפקטים שונים בדומה לאינסטגרם, יכולת "לכתוב על גבי המסך" של המשתתף השני בשיחה, העלאת תמונות לצפייה משותפת ועוד.

משחקים זמינים לדוגמא:
 
■        PenPals – משחק הדומה ל"Draw Something" של זינגה, שמאפשר ל-2 משתמשים לצייר ולנחש במקביל, מה שמוסיף מתח לחוויה. 
■        SkyTumble – משחק דמוי טטריס בו 2 המשתמשים משחקים בו זמנית ורואים בזמן אמת לאיזה גובה הגיע מגדל הלבנים של השותף לצ'ט. זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו משחק תוך כדי צ'אט וידיאו משדרג את החוויה. 
■        Classic Games – המשתמשים יכולים לשחק במשחקי קופסה קלאסיים הכוללים דמקה, שח-מט ושש-בש תוך כדי צ'אט וידיאו חי. 

17.12.13: Rounds ו-Vidyo הכריזו היום על הסכם לשילוב הטכנולוגיה של Vidyo בפלטפורמה של Rounds. הפתרון המשולב של 2 החברות יפעל על כל הפלטפורמות (נייחות וניידות) ויציע שילוב של בידור משותף ויכולות Video Conference של מספר רב של משתמשים באיכות HD. האינטגרציה תאפשר ל-Rounds להציע חוויית וידיאו ברמה גבוהה מהקיים כיום.

6.3.14: הסטארטאפ הישראלי ראונדס השיק את "ראונדס לייב" ההופכת כל כתובת אינטרנט לחדר וידאו צ'אט מרובה משתמשים
הסטארטאפ Rounds הודיע היום על המוצר החדש Rounds Live, שמוסיף שכבת שקופה של וידיאו צ'אט וטקסט על גבי כל תוכן אינטרנטי. החוויה הראשונה מסוגה מוסיפה "בועות וידיאו" לכל עמוד בו המשתמשים גולשים ומאפשרת להם לשוחח ולתקשר עם חברים בזמן שהם צורכים את התוכן המוצג בדף.
עם ראונדס לייב, המשתמשים יכולים ליצור "מסיבות צפייה" סביב שידורים חיים, להשתתף באירועי מוסיקה ב-YouTube, לשחק משחקים מרובי משתמשים בזמן שהם משוחחים ורואים אחד את השני, להיכנס לדיונים ערים בפייסבוק או בפורומים ולעודד את הקבוצה שלהם עם אוהדים אחרים בזמן צפייה באירועי ספורט.
ראונדס לייב הינה מערכת מתקדמת המאפשרת ליהנות מתכנים זהים באותו זמן בעזרת הקונספט של "חדרים". בלחיצת כפתור אחת, הטכנולוגיה הופכת כל כתובת אינטרנט למסיבת צפייה המונית היכולה להכיל מספר אינסופי של חדרים, כאשר כל חדר מכיל עד 15 אנשים בו זמנית. ראונדס לייב מאפשר למשתמשים ליצור קשר בחדרים פרטיים או להצטרף לחדרים פומביים. ראונדס לייב מלווה את אפליקציית המובייל של החברה ומאפשרת לקחת את חווית השיתוף בווידיאו צעד אחד קדימה.
בעקבות שיתוף פעולה עם חברת וידיו (Vidyo) ראונדס מציעה עתה חווית וידיאו באיכות HD, שעושה שימוש בפלטפורמה ‪     של חברת וידיו, וכמו כן שיחות טקסט ואודיו ופיצ'רים נוספים, שמטרתם להפוך את השיחה למהנה.

אפליקציית ראונדס

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share