Telecom News - גבי זליגסון הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו, איתן אופנהיים יתמנה במקומו כנשיא ומנכ"ל החברה

גבי זליגסון הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו, איתן אופנהיים יתמנה במקומו כנשיא ומנכ"ל החברה

דף הבית >> מינויים >> גבי זליגסון הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו, איתן אופנהיים יתמנה במקומו כנשיא ומנכ"ל החברה
גבי זליגסון הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו, איתן אופנהיים יתמנה במקומו כנשיא ומנכ"ל החברה
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.13, 13:00איתן אופנהיים
  
חברת נובה מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים והחברה המובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הודיעה היום כי גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה, הודיע  לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש מתפקידו.
 
לאחר 15 שנה בנובה ו - 7 שנים כ נשיא מנכ"ל  החברה: איתן אופנהיים (בתמונה), המכהן כיום כסגן נשיא בכיר בנובה, יתפוש את מקומו של זליגסון כנשיא ומנכ"ל החברה החל מיום 31 ליולי, 2013.
 
החלטתו של גבי זליגסון לפרוש מגיעה בתום שבע שנים בהן כהן כנשיא ומנכ"ל נובה. במהלך תקופה זו הוביל זליגסון אסטרטגיית צמיחה שהביאה לגידול משמעותי ברווח הנקי ובהכנסות החברה. תחת הנהגתו, נבנה לנובה חזון אסטרטגי אשר הפך את החברה מספק OEM קטן לחברה רבת מוצרים ופתרונות מובילי שוק.
 
איתן אופנהיים מביא עימו יותר מחמש עשרה שנות ניסיון בניהול בכיר בתעשיות מגוונות בחברות מובילות. אופנהיים מכהן מזה מספר שנים בנובה כסמנכ"ל בכיר המנהל את כלל הפעילות העסקית של החברה.
 
"חמש עשרה שנותיי בנובה מייצגות עבורי מסע נפלא אשר העשיר אותי אישית ומקצועית," אמר גבי זליגסון. "אני גאה מאוד בהישגנו הרבים בשבע שנותיי כנשיא ומנכ"ל. הישגים אלה מהווים בסיס מצוין לבניית העתיד של חברה נפלאה זו ואני מאמין כי זו העת הנכונה עבורי להעביר את שרביט הניהול. אני שמח שהדירקטוריון קיבל את המלצתי למנות את איתן אופנהיים כמנכ"ל הבא של החברה. נובה ממשיכה להציג ביצועים מצוינים; יש לנו הנהלה מנוסה ומצוינת, מערכות וטכנולוגיה מובילות וחשוב מכל, יש לנו אנשים נפלאים בכל חלקי הארגון. במהלך  השנים האחרונות עבדנו איתן ואני צמוד ובשיתוף פעולה מלא  על מנת להגדיר אסטרטגיה להשגת אבן הדרך המשמעותית הבאה של החברה, ואני סמוך ובטוח ביכולתו של איתן להוביל את החברה לשלב הבא ומעבר."
 
ד"ר מיכה ברונשטיין, יו"ר הדירקטוריון אמר, "גבי הוביל את נובה להישגים נפלאים ומובילות שוק גלובלית והוא יחסר לכולנו. בשם הדירקטוריון כולו אני מבקש להודות לגבי על תרומתו הרבה לחברה. אחד מהישגיו הבולטים ביותר הוא בבניית ארגון חזק וחדשני החדור מטרה להשגת מצוינות בכל תחום. הדירקטוריון החליט למנות את איתן אופנהיים כנשיא ומנכ"ל במקומו של גבי. על סמך ניסיוננו בעבודה עם איתן בשנים האחרונות, יש לנו אמון מלא כי תחת הנהגתו תמשיך החברה להציג תוצאות עסקיות ופיננסיות מצוינות."
 
טרם הצטרפותו לנובה בשנת 2010, מילא איתן אופנהיים שורה של תפקידים בכירים בחברות טכנולוגיות מובילות שכללו את אלווריון, אורבוטק וקומברס. בתפקידו האחרון טרם הצטרפותו לנובה היה אופנהיים סמנכ"ל באלווריון ומנהל פעילות החברה באירופה. לפני כן ניהל את עסקי חטיבת הצגים השטוחים באורבוטק. ניסיונו של אופנהיים כולל שנות פעילות רבות באסיה, טריטוריה המייצגת את רוב עסקי נובה בשנים האחרונות. הוא מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.
 
"היה לי כבוד גדול לעבוד במחיצתו של גבי בשנים האחרונות," אמר איתן אופנהיים. "יחד הגדרנו חזון שאפתני שעל פיו אנו פועלים מידי יום. אני שותף לגאוותו של גבי בהישגי הצוות וההנהלה של נובה בנוסף לאמונתו כי ימיה הגדולים ביותר של החברה עוד לפניה. אני מלא ציפייה לקראת ההזדמנות שניתנה לי להוביל את החברה לאופקים חדשים".
Bookmark and Share