Telecom News - חברת מארוול העולמית הודיעה כי תצטרף לתכנית "מענטק"- יוזמתו של הנשיא פרס

חברת מארוול העולמית הודיעה כי תצטרף לתכנית "מענטק"- יוזמתו של הנשיא פרס

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת מארוול העולמית הודיעה כי תצטרף לתכנית "מענטק"- יוזמתו של הנשיא פרס
חברת מארוול העולמית הודיעה כי תצטרף לתכנית "מענטק"- יוזמתו של הנשיא פרס
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.13, 20:45
 
הצלחה נוספת ל"מענטק" - יוזמת הנשיא פרס לשילוב ערביי ישראל בשוק תעשיית ההיי-טק: ויילי דאי, מייסדת משותפת של מארוול הודיעה אתמול לנשיא המדינה על הצטרפות החברה ליוזמה.
 
נשיא המדינה שמעון פרס, נפגש בשולי ועידת הנשיא עם ויילי דאי, מייסדת משותפת של חברת מארוול העולמית. במסגרת המפגש הודיעה דאי לנשיא כי מארוול קיבלה החלטה להצטרף לקואליציית החברות של תכנית "מענטק".
 
התכנית "מענטק"' שיזם נשיא המדינה לפני כשנתיים' פועלת לשילובם של ערביי ישראל בתעשיית ההיי-טק המתקדמת. לתכנית זו הצטרפו כבר 30 חברות ביניהן: מיקרוסופט, IBM, אמדוקס, Live Person, צ'ק פוינט, גליל סופטוור, מטריקס, HP, אינטל, גוגל, בזק, בנק הפועלים ועוד. הפרוייקט מלווה סטודנטים ובוגרים ערבים במקצועות טכנולוגיים לאורך תהליך חיפוש העבודה: כתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות, ליווי של מנטורים ועוד. 
 
מאז הושק הפרויקט, גויסו 600 עובדים ערבים חדשים לתעשיית ההיי-טק ולמעשה הוכפל מספר העובדים הערבים בתעשייה.
 
נשיא המדינה ברך את המהלך ואמר כי: "כדי ליצור שוויון תעסוקתי מלא בישראל, חייבים לשלב את ערביי ישראל במקצועות ההיי-טק המתקדמים". עוד הוסיף נשיא המדינה ואמר, כי הוא שבע רצון עד מאוד מהתקדמותה של תכנית "מענטק": "הצטרפותה של מארוול תהווה תנופה משמעותית לפרויקט, אני מקווה שחברות נוספות תצטרפנה בעתיד".
 
ויילי דאי: "גיוון תעסוקתי ומתן הזדמנות שווה לכל אחד, הם מהיסודות המרכזיים שעליהם קמה וצמחה מארוול. אנו נרגשים מההזדמנות לקחת חלק בשיתוף הפעולה המשמעותי הזה עם 'מענטק' להעמקת המאמצים שלנו לחיפוש כשרונות במגזר הערבי".
 
בתמונות- נשיא המדינה שמעון פרס עם ויילי דאי, מייסדת משותפת של חברת מארוול העולמית בפגישתם. קרדיט צילום: יוסף אבי יאיר אנגל:
הנשיא פרס עם מייסדת מארוול ווילי דאי
Bookmark and Share