Telecom News - האולטרה נייד 15 אינץ' הראשון של לנובו עולה על מסלול הדוגמנות

האולטרה נייד 15 אינץ' הראשון של לנובו עולה על מסלול הדוגמנות

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> האולטרה נייד 15 אינץ' הראשון של לנובו עולה על מסלול הדוגמנות

האולטרה נייד 15 אינץ' הראשון של לנובו עולה על מסלול הדוגמנות

מאת: מערכת Telecom News, 20.6.13, 21:00לנובו

עם עיצוב "מרחף" אלגנטי, ה- ThinkPad S531 מושק בתצוגת האופנה של Xander Zhou במסגרת שבוע האופנה של לונדון.

לנובו הכריזה על ה- ThinkPad S531, מחשב נייד המאופיין בקצוות דקים ומחודדים, המעניקים אשליה של ריחוף. ה- ThinkPad S531 מותאם לחלונות 8, ומציע לעסקים קטנים ביצועים משופרים ומהירות עיבוד המהירה ב- 15% בהשוואה לדורות הקודמים.

ה- ThinkPad S531 הושק בתצוגת האופנה של Xander Zhou (תמונה למטה) המתקיימת במסגרת שבוע האופנה של לונדון, לצד השקת קולקציית אופנת הגברים החדשה של המעצב הנודע.
 
האולטרה נייד הראשון של לנובו בגודל 15 אינץ', מציג עיצוב עילי וביצועים עבור עסקים קטנים בעלי מודעות גבוהה לנראות, והוא גם אידיאלי עבור מקצוענים המעוניינים לשלב בין עיצוב לתוכן. הנייד גם מתאים לעסקים קטנים הזקוקים למחשב שיעשה את הכל – יספק ביצועים מעולים עבור משימות עבודה וחווייה מצויינת בשימוש הפרטי.
 
"העיצוב המתקדם של ה- ThinkPad S531 יסייע לעסקים קטנים להרשים את הלקוחות שלהם. ארזנו עוצמה מאחורי העיצוב הזה, מאחר ואנו מחוייבים לספק ערך אמיתי עם ביצועים משופרים, אורך חיי סוללה ואת האמינות האגדית של ThinkPad", אמר וינסנט פוקוואנוט, סגן נשיא מוצרים וערוצים, לנובו EMEA. "ה- ThikPad S531 מציע חוויית שימוש אינטואטיבית של חלונות 8, עם העוצמה הנדרשת להאצת העבודה".
 
ה- S531 הוא אחד מה- ThinkPad הראשונים אשר מציגים את טכנולוגיית ה- OneLink של לנובו, שמאפשרת למשתמשים לחבר את המחשב למעגן באמצעות כבל יחיד, ולקבלת וידאו ייעודי, כניסות USB 3.0 נוספות ואתרטנט של גיגה ביט, תוך אספקת חשמל למערכת.
 
עיצוב עם שיק
המארז החיצוני האולטרה דק והמחודד של ה- ThinkPad S531, כולל קצוות קטומים מקדימה ובצדדים, המעניקים את האשליה כי המחשב תלוי על שולחן העבודה. כיסוי האלומיניום LCD של המחשב, זמין בצבעים אופנתיים של כסף וגרפיט שחור, והוא מעובד בהתזת חול ובעל ציפוי מגן מתכתי, ההופכים אותו לחלק ויוקרתי למגע. ה- ThinkPad S531 מציג גם פנים מופשט עם משטח מגע - clickpad עם 5 כפתורים, המגיע עם ציפוי זכוכית למניעת אבק ואשר תורם למראה הנקי הכולל של המחשב הנייד.
 
חוויה קלה ואינטראקטיבית
ה- ThinkPad S531 מגיע עם מגוון תצוגות ברזולוציה גבוהה, הכוללות זווית פתיחה של 180 מעלות, כדי לאפשר למשתמשים לעבוד עם הנייד במגוון דרכים. יש לו גם מקלדת 6 שורות בעלת תאורה אחורית, הכוללת קיצורי דרך ייעודיים של חלונות 8. בנוסף, משטח המגע תומך במחוות של חלונות 8, ומספק למשתמשים דרך עוצמתית ואינטואטיבית להיות יעילים יותר בעבודה.
 
עוצמה לצורך ביצועים
ה- ThinkPad S531 מונע באמצעות הדור השלישי של מעבדי Core של אינטל, ההופכים אותו למהיר יותר ב- 15% בהשוואה לדורות הקודמים, ומספקים לו עד ל-9 שעות של חיי סוללה. עם זיכרון של עד ל- 10 גיגה ו- 500 גיגה אחסון, משתמשים לא צריכים להקריב יכולת תגובה עבור ביצועים. ה- S531 יכול לאחסן עד ל- 150 אלף MP3 או 250 סרטים באורך מלא. אודיו דולבי מתקדם מעורר את הקול לחיים ומסך 15.6 אינץ' HD מלא, ללא ברק, גורם לסרטים לצאת מהמסך. המחשב הנייד כולל גם שתי כניסות USB 3.0 להעברת נתונים מהירה.
 
תמחור
ה- ThinkPad S531 החדש יהיה זמין בארץ החל מחודש יולי, במחיר החל מ- 4,799₪.
 
למידע נוסף: כאן
לנובו
Bookmark and Share