Telecom News - סמסונג חשפה את מצלמת ה- GALAXY NX

סמסונג חשפה את מצלמת ה- GALAXY NX

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג חשפה את מצלמת ה- GALAXY NX
סמסונג חשפה את מצלמת ה- GALAXY NX
מאת: חיים חביב, 21.6.13, 01:15מצלמת סמסונג
 
לראשונה מצלמה מבוסס אנדרואיד עם חיבורי 3G LTE ו- Wi-Fi, מצלמת חסרת מראה עם עדשות מתחלפות.
 
סמסונג הכריזה אמש (ד') על השקת מצלמת ה- GALAXY NX, הראשונה ללא מראה עם עדשות מתחלפות וקישורית  3G, LTE ו- Wi-Fi.
 
המצלמה המקצועית קלה לשימוש, ומשלבת יכולת אופטית ייחודית עם קישוריות ואפליקציות מבוססות מערכת הפעלה אנדרואיד. זו גם המצלמה הראשונה בעולם ללא מראה המבוססת אנדרואיד וקישוריות Wi-Fiו  3G, המאפשרת למשתמש להפוך את החוויות לכדי סיפור, אותו ניתן לשתף באופן מידי עם החברים, מכל מקום, באיכות אופטית גבוהה ודיוק יוצא דופן.
 
Myoung Sup Han, סגן נשיא בכיר וראש מחלקת הדמיה דיגיטלית, סמסונג: "מצלמת ה- GALAXY NX מספקת מענה לצרכים של הצלם החובב, המעוניין בתמונות מקצועיות ובשיתופן מידית, בכל מצב. ה- GALAXY NX הינה בחירה אידיאלית עבור המעוניינים להביע את עצמם ואת הרגעים המרכיבים את חייהם בצורה מהירה, פשוטה ומכל מקום".
 
יכולת הקישוריות של המצלמה, הן Wi-Fi  והן G3, מאפשרת  לצלמים להישאר כל הזמן מחוברים לעולמם. מצלמת ה-  GALAXY NX  מציעה שיתוף מהיר מכל מקום, ומהווה אתגר למצלמות DSLR הזמינות כיום לצלמים ומציעה מכשיר המעמיד במרכז את נושא השיתוף של תמונות מקצועיות.
 
המצלמה החדשה מאפשרת ללכוד את הסצנה ומצב הרוח בכל מקום בו מבקרים. פונקציית ה- Photo Suggest מעניקה הצעות מבוססות מיקום לאתרי צילום פופולאריים, ממאגר ספריית תמונות רחבה שצולמו ע"י צלמים  מובילים ברחבי העולם. פונקציית ה- Story Album מאפשרת למשתמש ליהנות מזיכרונות נצחיים באמצעות הצגת רגעים מיוחדים על גבי ציר זמן אחד. את התמונות ניתן להגדיר מחדש או לשנות את גודלן על מנת ליצור אלבום תמונות דיגיטאלי אותו ניתן לראות ולשתף גם על גבי מכשירים אחרים.
 
למצלמת ה- GALAXY NX יכולת אופטית גבוהה באמצעות רזולוציה יוצאת דופן ומערך עדשות להחלפה. חיישן APS-C MP20.3 מספק תמונות מפורטות וחדות גם בתנאי תאורה נמוכה. מעבד ה- DRIMe IV Image Signal Processer המהיר והמדויק  מספק מענה לכל דרישה של הצלם המקצועי.
 
מערכת מיקוד היברידית מתקדמת Hybrid Auto Focus) AF) מבטיחה דיוק וזיהוי לתמונות חדות במהירות תריס של 1/6000 שניות ו- fps8.6 מאפשרת ללכוד את התנועה ברגע בו היא מתרחשת. הגמישות שמציעה מצלמת ה- GALAXY NX עם סדרת עדשות NX, מספקת לצלם כר ליצירתיות ופותחת בפניו עולם של אפשרויות נרחב.
 
אופציית צילום ה- 3D מוסיפה גם היא מימד ייחודי לתוצאות שמספקת מצלמת ה- GALAXY NX ומאפשרת למשתמש לצלם תמונות וסרטים בתלת מימד באמצעות עדשת סמסונג בלעדית mm 2D/3D45.
 
פשטות וקלות בשימוש 
מצלמת ה- GALAXY NX משלבת פונקציונאליות של סמארטפון באמצעות מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 4.2 Jelly Bean, לשיפור חוויית הצילום. לרשות המשתמש מגוון עצום של יישומי אנדרואיד ההופכות את המצלמה לייחודית ואישית ולבצע פעולות נוספות בנוסף לצילום סטילס ווידיאו, כמו: עריכת תמונות, הוספת אפקטים, שיתוף עם החברים ועוד.
 
למצלמת ה- GALAXY NX מגוון תכונות המאפשרות למשתמש לצלם תמונות ייחודיות באמצעות יותר מ- 30 מצבים חכמים, ניתן לבחור את ההגדרות האופטימאליות המתאימות לסביבה אותה מצלמים, כמו גם ליצור תמונות אומנותיות חדשות:
פונקציית ה- ‘Multi Exposure’ מאפשרת לשלב שתי תמונות יחד על מנת לייצר תמונה ייחודית אחת,
פונקציית ה- ‘Animated Photo’ מחברת תמונות ברצף של עד 5 שניות ליצירת קובץ GIF,
פונקציית ה- ‘Sound & Shot’ מחברת יחדיו תמונה וסאונד בזמן שהתמונה מצולמת על מנת לתפוס רגעים בדיוק כפי שהם התרחשו ופונקציית ה- Camera Studio מאפשרת למשתמש להתאים באופן אישי את ההגדרות עם היישומים או מצבי צילום הנפוצים ביותר בשימוש שלו וכך להבטיח כי התמונות יתקבלו כפי שתוכנן.
לא ידוע מתי תושק המצלמה בישראל ומה יהיה מחירה.
Bookmark and Share