Telecom News - AOL תקים בישראל חממת חדשנות

AOL תקים בישראל חממת חדשנות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> AOL תקים בישראל חממת חדשנות
AOL תקים בישראל חממת חדשנות
מאת: חיים חביב, 21.6.13, 07:50מנכ"ל AOL
 
נשיא המדינה ויו"ר ומנכ"ל AOL קיימו פגישת עבודה בה דנו בהקמת "AOL ישראל" ובחממת החדשנות שלה.
 
נשיא המדינה, שמעון פרס, ערך (ה') פגישת עבודה כלכלית עם טים ארמסטרונג יו"ר ומנכ"ל AOL (אמריקה און ליין) [בתמונה], אורח ועידת הנשיא.
 
ארמסטרונג הכריז בפני הנשיא פרס על הקמת "AOL  ישראל" ועל השקעה עתידית בחברות הזנק ישראליות באמצעות חממה שתוקם על ידי AOL  בישראל ומטרתה לסייע לסטארט אפים בראשית דרכם. שלוחתAOL  בישראל תכלול את החברות ריליג'נס ו- MIN 5 הקיימות, וכן תקים חממה בתל אביב לזיהוי, הכוונה ותמיכה ביזמות טכנולוגית ישראלית וכן חברות הזנק בראשית דרכן.
 
תמונה (מימין לשמאל): הנשיא שמעון פרס, טים ארמסטרונג, יו"ר ומנכ"ל AOL.
 שמעון פרס ומנכ"ל AOL
קרדיט צילום: מארק ניימן/ לע"מ
 
נשיא המדינה הודה לארמסטרונג על הבחירה להשקיע בישראל: "ישראל מובילה בטכנולוגיה וביזמות בזכות אנשיה. סטארטאפיסטים הישראלים מוכשרים ביותר, בעלי תעוזה וחשיבה מחוץ לקופסא - אני מברך על ההחלטה להשקיע בישראל ומשוכנע כי לא תתחרטו". ארמסטרונג ציין בדבריו: "רכישת החברות הישראליות סייעה למהפך ושינוי הפנים שעברה AOL ועל כן אני שמח להשקיע בישראל".
 
ללא ספק, ועידת הנשיא והאירועים סביב חגיגות ה-90 הפכו הזדמנות נדירה ואבן שואבת לעשרות הזדמנויות בעולם ההייטק המקומי. האם הנשיא פרס הפך למקדם המכירות (או ההזדמנויות) של תעשיית ההייטק הישראלית הטוב מכולם? ימים יגידו.
Bookmark and Share