Telecom News - Sony משיקה את XperiaTM Tablet Z

Sony משיקה את XperiaTM Tablet Z

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> Sony משיקה את XperiaTM Tablet Z
Sony משיקה את  XperiaTM  Tablet Z
מאת: מערכת Telecom News, 23.6.13, 16:00
 
הטאבלט הדק והקל ביותר בעולם עם מודם סלולרי.טאבלט סוני חדש
 
ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, משיקה את טאבלט הדגל החדש Tablet Z XperiaTM -  הטאבלט הדק* והקל** בעולם בגודל 10.1", היחיד בעל עמידות גבוהה למים ואבק ומודם סלולרי.  הוצג לראשונה בתערוכת  Mobile World Congress בברצלונה בפברואר 2013. הטאבלט הראשון מביתSONY  מצטרף לסמארטפון הדגל -  Z XperiaTM  שמאז הכרזתו בינואר השנה זכה ב-13 פרסים ונמכר באמצעות 140 ערוצי מכירה ב-60 שווקים ברחבי העולם. שני המוצרים משלבים מפרטים איכותיים יחד עם הטכנולוגיה, התוכן, העיצוב והקישוריות הייחודיים מבית Sony, המעניקים חווית משתמש עשירה במיוחד.
 
גדי שקד, מנכ"ל ברס אלקטרה נציגת סוני מובייל בישראל  "אנו גאים להשיק את הטאבלט הראשון מביתSONY , טאבלט פרימיום בעל יתרונות ייחודיים מהותיים: עמידות גבוהה למים ואבק ועיצוב מינימליסטי תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. לאור הצלחתו של אחיו הקטן ה-  Z XperiaTM אנו מבינים כי הלקוח הישראלי מעריך איכות וחדשנות וישמח לאמץ גם את הטאבלט הדק והקל בעולם עם מודם סלולרי".
  
עיצוב הפרימיום הייחודי מבית Sony
Tablet Z XperiaTM הינו טאבלט אנדרואיד עם צג בגודל "10.1, עשוי משטח זכוכית חלק, מבריק וחזק עם מעטה  שבירה, מעוצב בהשראת עיצוב ה-OmniBalance. מדובר בטאבלט הדק והקל בעולם – בעובי 6.9 מ"מ ומשקל 495 ג' בלבד.  Tablet Z XperiaTM הוא הטאבלט הראשון בעולם בעל מעבד מרובע ליבות אסינכרוני Qualcomm® Snapdragon™ S4 Pro והיחיד בעולם בעל עמידות גבוהה למים ואבק (IP55 ו-IP57), כך שהוא גם חסין מפני תאונות נוזלים מצערות.***
 
"Tablet Z XperiaTM מציב רף חדש בתחום הבידור על ידי שילוב מפרטים איכותיים והטכנולוגיה המתקדמת מבית SONY עם יכולות שיתוף חכמות בין מכשירים וחוויית משתמש מתמשכת," אומר קז טג'ימה, סגן נשיא תאגידי, ראש חטיבת תכנון ועיצוב יצירתי של חוויית משתמש ב-Sony Mobile Communications. " Tablet Z XperiaTM מחזק את כוונתנו להוות שחקן מוביל בסיגמנט הפרימיום באנדרואיד על ידי שימוש בעוצמות שהציב Z XperiaTM ושכלולן בצורה האופטימלית ליצירת הטאבלט."
  
טכנולוגיה מבית Sony
Tablet Z XperiaTM כולל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבית SONY. עם צג WUXGA באיכות HD ובגודל 10.1", המופעל על ידי Mobile BRAVIA Engine 2, הוא מעניק רפרודוקציית צבעים משופרת, לחוויית צפייה משוכללת וחדה בדיוק כמו על גבי מסך טלוויזיה. כמו כן, הוא נסמך על מומחיות הצילום הידועה מבית SONY עם מצלמה אחורית 8MP ו- Exmor R for mobile, כמו גם מצלמה קדמית 2MP באיכות HD, לצילום התמונות האיכותיות ביותר בכל מצב. S-Force Front Surround 3D מבית SONY מבטיח ביצועי שמע עוצמתיים עם טכנולוגיית Clear Audio+ מבית  SONYוהשימוש החדשני בשני רמקולים מובנים באמצעות ארבעה "אולמות רמקולים" בפינות השמאלית והימנית מעניקים צליל מדהים מכל כיוון בו מחזיקים את הטאבלט. מצב STAMINA  מציע טכנולוגייה ייחודית מבית   SONY  המאריכה את חיי הסוללה באופן משמעותי.
 
שיתוף בפשטות ובקלות
Tablet Z XperiaTM כולל את אפשרויות השיתוף המגוונות ביותר עבור טאבלט. One-Touch מבית ,SONY המאפשרת למשתמשים להעביר תכנים בשיקוף מהטאבלט למכשיר הטלוויזיה / לרמקול, או מהסמארטפון לטאבלט על ידי הקשה פשוטה על שניהם יחד. פונקציית הנגיעה הקלה היא מאפיין בולט במגוון המכשירים מבית  SONYהשנה, למעשה, היא החברה היחידה שהציגה השנה מגוון רחב כל כך של מכשירים תומכי NFC. שלט האינפרא-אדום האוניברסלי של הטאבלט מאפשר למשתמשים לשלוט בטלוויזיה ובמכשירים אחרים מבית SONY לצד מכשירים של יצרנים אחרים,  ישירות מהטאבלט, על ידי הצבת המכשיר במרכז הבית. ‏TV SideView היא אפליקציה חדשה המעניקה למשתמשים דרך חדשנית לצפייה בטלוויזיה.****
  
חוויית בידור מבית Sony
אפליקציות המדיה המוכרות של סוני – "WALKMAN", 'סרטים' ו'אלבום' – מאפשרות למשתמשים ליהנות, לשלוט ולצפות בתוכן ללא קשר למכשיר
 
Tablet Z XperiaTM מושק בגרסת אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean) וישודרג לגרסה 4.2 זמן קצר לאחר ההשקה לקבלת חווית המשתמש העדכנית ביותר באנדרואיד. 
 
יושק בימים הקרובים בפלאפון, סלקום ובחנות הקונספט של סוני מובייל בקניון איילון
 
במחיר 3,199 ₪ כולל שנתיים אחריות על ידי היבואן הרשמי (ברס אלקטרה). זמין בצבע שחור.
 
מפרט:
  • חסין למים ואבק עם צג קדמי מזכוכית מחוסמת עומד בתקן IP55 & IP57.
  • צג WUXGA באיכות HD בגודל 10.1", 1920x1200p עם Mobile BRAVIA Engine 2
  • S-Force Front Surround 3D
  • העיצוב הדקיק* ביותר בעולם בעובי 6.9 מ"מ והקל ביותר** במשקל 495 ג' לטאבלט עמיד במים בגודל 10.1"
  • מעבד Snapdragon S4 Pro עם ארבע יחידות עיבוד מרכזי אסינכרוניות 1.5GHz ו-2GB RAM
  • קישוריות בנגיעה קלה עם תקשורת טווח אפס (NFC)
  • עיצוב OmniBalance ייחודי עם קצוות מעוגלים קלות ומשטחים מבריקים וחלקים
  • מצלמה אחורית 8 MP כוללת "Exmor R for mobile" ו-Superior Auto עם מצלמה קדמית 2MP באיכות  HD
  • זמן סוללה משופר עם מצב STAMINA
 
* מאומת ברמת טבלט 10" בזמן ההכרזה.
** מאומת ברמת טבלט 10" עם עמידות למים במועד ההכרזה.
*** בהתאם ל-IP55 ו-IP57, Xperia Z מוגן מפני חדירת אבק ועמיד למים. בתנאי שכל היציאות והמכסים סגורים היטב, הטלפון (1) מוגן מפני סילוני מים בלחץ נמוך מכל הכיוונים המעשיים בהתאם ל-IP55; ו/או (2) יכול להיות מתחת למטר אחד של מים מתוקים למשך עד 30 דקות בהתאם ל-IP57.
**** TV SideView – ניתנת להורדה מ-Google Play – השירות תלוי בזמינות בארץ
Bookmark and Share