Telecom News - ווינד ריבר השיקה פתרון לחיבור מכשירי אפל ניידים מבוססי iOS למערכות בידור מבוססות לינוקס, ברכב הפרטי

ווינד ריבר השיקה פתרון לחיבור מכשירי אפל ניידים מבוססי iOS למערכות בידור מבוססות לינוקס, ברכב הפרטי

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> ווינד ריבר השיקה פתרון לחיבור מכשירי אפל ניידים מבוססי iOS למערכות בידור מבוססות לינוקס, ברכב הפרטי
ווינד ריבר השיקה פתרון לחיבור מכשירי אפל ניידים מבוססי iOS למערכות בידור מבוססות לינוקס, ברכב הפרטי
מאת: מערכת Telecom News, 23.6.13, 22:30ווינד ריבר

הפתרון של ווינד ריבר מאפשר למערכת הבידור ברכב לשדר תכני מולטימדיה, ממכשיר האפל, העוגן ברכב; ההגה משמש כשלט רחוק.

ווינד ריבר, מובילה עולמית במערכות ניידות ומערכות משובצות מחשב, השיקה את פתרון ה- Connectivity Accelerator for Linux. הפתרון מאפשר ללקוחות לחבר את המכשירים הניידים של אפל -  אייפון, אייפד, אייפד מיני, אייפוד ואייפוד ננו - המושתתים על מערכת ההפעלה  iOS, אל מערכות בידור (In-Vehicle Infotainment), מבוססות לינוקס, ברכב הפרטי.

הצרכנים מחפשים היום מימשקים ודרכי חיבור ואינטגרציה בין המכשירים המשמשים אותם ברמה היומיומית, כמו מכשירי אפל למכשירים אחרים, הנמצאים בכל מקום אליו הם הולכים. מחקר שפרסמה לאחרונה חברת המחקר J.D Power מראה כי הבקשה הרווחת ביותר של לקוחות מן הרכבים החדשים היום היא מציאת טכנולוגיה שמחברת בין הסמארטפון למכונית.

הפתרון של ווינד ריבר מאפשר למערכת הבידור ברכב לשדר תכני מולטימדיה לרבות וידאו ומוסיקה,  ממכשיר האפל, העוגן ברכב, כאשר ההגה משמש כשלט רחוק.

"לקוחות משלבים מכשירים ניידים אישיים בכל מימד של חייהם ואנו רואים כיצד הדבר קורה גם בעולם הרכב. על מנת להישאר בקו אחד עם השינוי המהיר בתעשיית הרכב והאימוץ הגובר של טכנולוגיות קוד פתוח, חברות חייבות לתמוך במגוון רחב של מכשירים ולספק חוויות אלקטרוניקה עשירות, תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות של עולם הרכב, למניעת הסחות דעת מן הנהג", אמר ג'ורג' דול, סגן נשיא פתרונות רכב בווינד ריבר. "בהתבסס על נסיון של מספר עשורים בתחום הרכב, טכנולוגיות משובצות מחשב, והתמחות בקוד פתוח, אנו מסוגלים לסייע ללקחות לעמוד בדרישות השוק, מורכבות ככל שיהיו, תוך הקפדה על זמני פיתוח ותקציבים."

"התוכנה החדשה מרחיבה את ההיצע של ווינד ריבר בתחום מוצרי הקישוריות ל- iOS, כולל ה- Accelerator של ווינד ריבר לאנדרואיד, המאפשר למערכות בידור מבוססות אנדרואיד להציג תוכן ממכשירי iOS".  

הפורטפוליו של ווינד ריבר בתחום הרכב, כולל את Wind River Platform for Infotainment, מערכת בידור לרכב המבוססת על פרוייקט  Yocto(שיתוף פעולה של אנשי קוד פתוח המספק תבניות, כלים ושיטות לסייע למשתמש ליצור מערכות מבוססות לינוקס). כעבור שנים של ניסיון, ווינד ריבר מכסה טווח רחב של פתרונות וטכנולוגיות, כולל GENIVI®, אנדרואיד, Tizen, IVI, ו- VxWorks®; וכלים כמו Diab Compiler, וטכנולוגיות וירטואליזציה ו- hypervisor. תחומי התמחות מגוונים אלה מאפשרים לווינד ריבר לתמוך בתעשיית הרכב בכל פרויייקט אפשרי.
 
מולטימדיה ברכב
Bookmark and Share