Telecom News - חברת F5 מספקת מענה לביצועי יישומים בהתקנות מבוססות WEB ומחשוב ענן

חברת F5 מספקת מענה לביצועי יישומים בהתקנות מבוססות WEB ומחשוב ענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> חברת F5 מספקת מענה לביצועי יישומים בהתקנות מבוססות WEB ומחשוב ענן
חברת F5 מספקת מענה לביצועי יישומים בהתקנות מבוססות WEB ומחשוב ענן
מאת: מערכת Telecom News, 23.6.13, 23:00F5

מוצר ה-F5 BIG-IP Application Acceleration Manager מאפשר לארגונים להפחית את העלות הכוללת של הבעלות ולשפר את חוויית המשתמש שלהם עבור תוכן על פי דרישה.
 
חברת F5 הכריזה על F5 BIG-IP Application Acceleration Manager)  AAM), פתרון אחוד שמחבר בין טכנולוגיות האצת יישומים מתקדמות לטכנולוגיות ניהול תעבורה, על גבי פלטפורמה משולבת יחידה.
 
בנוסף לכך, בכדי לסייע לארגונים להעריך בקלות את הביצועים מבוססי ה-web שלהם, F5 מציעה ללא עלות את ה-F5 Application Speed Tester  -FAST, כלי בדיקה בשירות עצמי אשר מספק נתונים מוחשיים על שיפורים צפויים בביצועים. באמצעות מינוף של ה-BIG-IP AAM, ארגונים יכולים לקצר את זמני העלאת עמודי ה-web בביקור הראשון של הגולש עבור יישומי תוכנה כשירות (SaaS) בשיעור של עד ל-50%. כמו כן, ביכולתם לשפר בשיעור של עד 75% את התפוקה בסביבות בהן קיים איבוד משמעותי של מנות תקשורת (קישורי לוויין וחלק מרשתות הסלולר) במכשירים ניידים שעושים שימוש בפתרון ה-BIG-IP Edge Client של F5.
 
הדרישה לספק תוכן על פי דרישה – בפרט תוכן של זרימת וידאו – למגוון של מכשירים ניידים נמצאת בתוואי של גידול חד. הביקוש הגובר מביא למעמסה גדולה על רשתות ועל שרתים, שיכולה להביא ליישומים בעלי ביצועים גרועים, לתסכול מצד משתמשים ולתפוקה נמוכה – ואף לאובדן של הכנסות. ה-BIG-IP AAM מסייע לארגונים להתגבר על בעיות גוברות בביצועי יישומים כאשר הם עוברים להתקנות יישומים מבוססות web ומחשוב ענן. BIG-IP מספק גישה מהירה ליישומים ובכך מעניק חוויית משתמש טובה יותר, משפר את יעילות הדטה סנטר ומזרז את המיטוב של העברת היישומים, מה שמסייע להפחית עלויות. ה-BIG-IP AAM מבוסס על פלטפורמת השירותים החכמה של F5, אשר מספקת יכולת תכנות מתקדמת, שירותי יישומים מאוחדים וסקלביליות לפי דרישה.

"כיום קיימות דרישות אדירות מרשתות תאגידיות, ציבוריות ופרטיות. אנו מבינים כמה קשה יכול להיות לארגונים לספק ביצועים יוצאי דופן של היישומים למשתמשים שלהם", אמר גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יוון וטורקיה ב-F5. "בזכות ה-BIG-IP Application Acceleration Manager, אנו מסייעים לארגונים לפתור את האתגר הזה. אנו עושים זאת על ידי האצה של יישומים בכל מקום שבו הם נמצאים – בדטה סנטר או בענן או בכל מקום שבו הם מועברים – על גבי מכשירים המקושרים לרשת או מכשירים ניידים".
 
זמינות
 BIG-IP Application Acceleration Manager יוצע בזמינות כללית ביוני 2013 כמודול תוסף ל-BIG-IP וכפתרון נפרד. ניתן ליצור קשר עם המשרד המקומי של F5 בכדי לברר לגבי הזמינות במדינות ספציפיות. ה-F5 Application Speed Tester - FAST זמין כעת.
 
מידע נוסף
 
·         BIG-IP Application Acceleration Manager  ̶  Overview
·         BIG-IP Application Acceleration Manager  ̶  Datasheet
·         Symmetric Optimization in the Cloud with BIG-IP AAM VE – White Paper
·         Security and Speed – White Paper
·         Accelerating Mobile Access – Technical Brief
·         Building a CDN with F5 – White Paper
עננים
Bookmark and Share