Telecom News - בזק בינלאומי נלחמת בתקיפות DDoS אפליקטיביות

בזק בינלאומי נלחמת בתקיפות DDoS אפליקטיביות

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> בזק בינלאומי נלחמת בתקיפות DDoS אפליקטיביות
בזק בינלאומי נלחמת בתקיפות DDoS אפליקטיביות
מאת: חיים חביב, 24.6.13, 17:00עידו גנור
 
בחרה בפלטפורמת Peakflow SP/TMS של Arbor Networks ובמערכת Pravail Availability Protection  לחסימה תקיפות שמטרתן לפגוע בזמינות מערכות.
 
בתום הליך בחינה ארוך הודיעה בזק בינלאומי על בחירה במוצרי חברת Arbor המיוצגת בישראל ע"י חברת IPVSecurity. ארבור, ספקית פתרונות אבטחה וניהול רשתות  ספקי תקשורת ורשתות Enterprise, הודיעה היום כי חברת בזק בינלאומי, בחרה במוצריה
Peakflow SP/ TMS Platform ו- Pravail® Availability Protection System (APS) , להגנה על הרשת ולאספקת שירותים מנוהלים ללקוחותיה כנגד - התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS).
 
בתוך כך נמסר, כי בזק בינלאומי חברה גם ב- Arbor Networks Cloud Signaling Coalition, שבמסגרתה משתפות ביניהן ספקיות אינטרנט ברחבי העולם מידע אודות תקיפות DDoS.
 
בזק בינלאומי מספקת פתרונות תקשורת כוללים בתחום האינטרנט, טלפוניה (בינלאומית, מקומית ובין-ארגונית), שירותי IT ומחשוב ענן, Hosting, תקשורת נתונים ופתרונות אבטחת מידע. סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי, שגיא קוזוך: "אנו מציעים מגוון רחב של שירותים הן ללקוחות פרטיים והן לארגוני ענק (Enterprises), כאשר לכל הלקוחות ציפיות זהות – קבלת שירותים איכותיים, רציפים ואמינים, אשר כמובן זמינים בכל עת. עם בחירתנו ב-Arbor Networks , אנו הופכים לשותפים של החברה המובילה בעולם בהתמודדות מול תקיפות DDoS".
 
נשיא Arbor Networks, קולין דוהרטי: "חברת Arbor ממוקדת בבעיית ה- DDoS זה למעלה מעשור. אנו מבינים שמדובר באתגר אבטחתי בעל רמת מורכבות וקצב שינוי גבוהים, המצריך פתרונות ייעודיים. אין מדובר בבעיה שניתן לטפל בה באופן ראוי על ידי מוצרי אבטחה, שבין תכונותיהם הרבות קיימת גם תכונה של הגנה מפני DDoS; בעזרת ה- Pravail APS, אנו מעצימים את כוחן של ספקיות שירותי התקשורת כך שיוכלו לשמור על שליטה בכל הנוגע לזמינות, וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה, אשר נבחנה באופן מעשי ב'שדות הקרב' של הרשתות הגדולות והמורכבות ביותר בעולם".
 
מנכ"ל חברת IPV Security, עידו גנור (בתמונה למעלה), אשר ליווה את תהליך הבחינה בבזק בינלאומי: "ל- Arbor יש את  הפתרון הנכון, בזמן הנכון עבור בזק בינלאומי בכל הנוגע לתקיפות הסייבר אשר גדלות ומתעצמות מדי יום ביומו".
 
ברשימת לקוחותיה של Arbor Networks נכללים ספקיות אינטרנט (ISPs) מובילות בעולם, ורבות מהרשתות שבשימוש ארגוני הענק העולמיים כיום.
 
הפתרון המשולב מאפשר זיהוי האיום והגנה מפניו, שכן תקיפות DDoS כנגד שכבת האפליקציה הפכו לאחרונה לאיום משמעותי ביותר על זמינות רשתות תקשורת ושירותים מבוססי-ענן. תקיפות כנגד שכבת האפליקציה הינן בעלות רוחב-פס נמוך, קשות לזיהוי ומכוונות הן כנגד לקוחות והן כנגד שירותי התמיכה הנלווים של מפעילי הרשת, דוגמת Services ,HTTP Web DNS ועוד. מערכת ה- Pravail APS מספקת יכולת לעקוב אחר אפליקציות ושירותי IP ב-Internet Data Center) DC), דוגמת ,HTTP ,DNS VoIP/SIP ותעבורת SMTP.
 
בנוסף, מספק הפתרון הגנה מפני רשתות בוט (Botnet) באמצעות קבלת מודיעין ממערכת ATLAS של ארבור, המאפשרת לספק הגנה יעילה כנגד תקיפות DDoS המבוצעות על ידי Botnets. חברת Arbor מתאפיינת ביכולות איתור וזיהוי ייחודיות של תקיפות DDoS  מבוססות Botnets הודות לתשתית ה- ATLAS, המשלבת רשת סנסורים ברשת ה- Darknet יחד עם מידע המתקבל מלמעלה מ-230 ספקיות שירותי אינטרנט (ISPs) מרחבי העולם, הנמנות על לקוחות החברה. בסיס הנתונים העצום, בהיקף של 35Tbps, מאפשר לחוקרי האבטחה של חברת Arbor זווית ראיה ייחודית ובעלת פרספקטיבה גלובלית בכל הנוגע לתעבורה זדונית המועברת ברשתות ה- Backbone המהוות את ליבת האינטרנט. המידע ייחודי וקריטי מאחר ורשתות ה- Bots משתנות ומעדכנות את עצמן כל העת בכדי למנוע גילוי.

המודיעין של מערכת ה- ATLAS מספק חתימות DDoS מפורטות בזמן אמת, על מנת להגן על הקצה (החיצוני) של מרכז הנתונים כנגד מאות תקיפות DDoS המבוצעות על ידי Botnets ונגזרותיהן. יתר על כן, המידע המתקבל מכיל נתוני מיקום גיאוגרפיים וממכן את הזיהוי של תקיפות כנגד תשתיות ושירותי בסיסי נתונים מרשתות בוט ידועות, ובמקביל מבטיח כי עדכונים על איומים חדשים מועברים באופן אוטומטי ללא שדרוגי תוכנה. חוקרי Arbor מנתחים באופן רציף תקיפות DDoS botnet.
הגנת סייבר
Bookmark and Share