Telecom News - ארגון Bitcoin של המטבע הווירטואלי חויב להפסיק פעילותו בקליפורניה

ארגון Bitcoin של המטבע הווירטואלי חויב להפסיק פעילותו בקליפורניה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ארגון Bitcoin של המטבע הווירטואלי חויב להפסיק פעילותו בקליפורניה
ארגון Bitcoin של המטבע הווירטואלי חויב להפסיק פעילותו בקליפורניה
מאת: מערכת Telecom News, 24.6.13, 10:43ביטקוין
 
מחלקת המוסדות הפיננסיים של מדינת קליפורניה הזהירה את הארגון הפועל למען המטבע הווירטואלי להפסיק לפעול בחשד להפרת החוק הפדראלי.
 
מחלקת המוסדות הפיננסיים בקליפורניה המפקחת על בנקים וגופי אשראי, שלחה לארגון ביטקוין בקליפורניה מכתבה אזהרה ב-30.5.13 על כך, שיש חשד שהוא מפר את החוק הפדראלי ומעורב בהעברות והמרות כספים ללא רישום חוקי וקבלת רישיון בארה"ב. זאת, למרות שהוא עצמו מוגדר כ"ארגון ללא מטרות רווח" ולא מהווה מקום רשמי להמרת הביטקוין. כך פורסם היום באתר PCWorld המסתמך על פרסום בפורבס (ראה פירוט – כאן).
 
מכתב האזהרה לא מאשים, למעשה, את הארגון ישירות בהפרת החוק אלא בכך שהוא חשוד בלבד במעורבות בהעברות כספים ללא רישיון לעשות כך כארגון ללא מטרות רווח. במכתב נרשם, שארגונים כאלה ללא רישיון עלולים להיקנס ב-1,000 דולרים קנס הפרה ובתוספת של 1,000 דולרים קנס ליום.
 
ארגון הביטקוין, שמרכזו דווקא בסיאטל במדינת וושינגטון בצפון ארה"ב, נוסד כדי לעודד את המטבע הווירטואלי, שפרסמנו עליה כתבות (ראו למשל - כאן, כאן וכאן), במיוחד על קשריו ל"רשת האפלה" (ראו על ה-Darknetכאן). הארגון מוכר אפשרות להיות חבר בו אך לא סוחר במטבע. האזהרה מהרגולטור מסמנת, למעשה, שהמתקפה על המטבע השנוי במחלוקת כבר החלה, ויש רצון לחסל אותו  כאשר הוא עדיין "קטן". הפעולה הזו מגיעה לאחר הזעזוע בבורסת המטבע הזה בסוף חודש מאי, ראו כתבה כאן
Bookmark and Share