Telecom News - האמנם פריצת דרך בעולם הווידאו המוכר?

האמנם פריצת דרך בעולם הווידאו המוכר?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> האמנם פריצת דרך בעולם הווידאו המוכר?
האמנם פריצת דרך בעולם הווידאו המוכר?
 
מאת: חיים חביב, 25.6.13, 22:00
 
מיזם טכנולוגי חדשני שפיתחו סטודנטים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מציע ציפייה באובייקט בסרטון ווידיאו מכמה זוויות בעת ובעונה אחת.
 
בעידן בו צילום והסרטה הפכו זמינים לכל וכל אירוע מונצח במצלמות רבות ומזוויות שונות, מאפשר פיתוח חדשני חוויה מרתקת - צפייה באירוע מכל זווית שצולמה בו זמנית מכמה סרטים, תוך שמירה על סנכרון מתמיד בין הצילומים.
 
במסגרת עבודת הגמר בתואר ראשון, הציגו סטודנטים במחלקה להנדסת מערכות תקשורת באוניברסיטת בן-גוריון, מיזם טכנולוגי חדשני המשנה כליל את חווית עולם הווידיאו המוכר לכולם.
 
הפיתוח, בהנחייתם של ד"ר צבי לוטקר וד"ר חן אבין,  מאפשר לצפות בסרט וידיאו מכמה זוויות בעת ובעונה אחת, כאשר כל הזוויות מוצגות על המסך באופן מסונכרן ומושלם מההתחלה עד הסוף. המיזם, פרי פיתוחם של הסטודנטים עדי מזרחי ו- טל מלכא, נקרא LiveSync ומאפשר לקבל את החוויה הזאת בreal-time, ללא תהליך עיבוד מקדים (preprocessing). כל הנדרש מהמשתמש הוא לבחור את הסרטים בהם הוא רוצה לצפות. לפניכם קישור להדגמה מוחשית.
 
פיתוח זה הוא רק אחד מ- 550 מיצגים ופרויקטים שיוצגו ביום חמישי הקרוב בכנס Innovation 2013 באוניברסיטת בן-גוריון, מאירועי הטכנולוגיה והיזמות הגדולים בארץ, בהשתתפות בכירי ההייטק בישראל, יזמים ומבקרים. במשתתפים השנה באירוע ד"ר יוסי ורדי, ד"ר אורנה ברי, מנכ"ל גוגל ישראל מאיר ברנד ויו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי.

לפרטים נוספים ר' כאן.
Bookmark and Share