Telecom News - מתי יהיה ניתן לרכוש את השלט החדש של הוט לטלוויזיה?

מתי יהיה ניתן לרכוש את השלט החדש של הוט לטלוויזיה?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> מתי יהיה ניתן לרכוש את השלט החדש של הוט לטלוויזיה?
התשובה לשאלה, לאחר חיפוש שעשיתי, היא: אולי בסוף השבוע, רק בקניונים, בדוכנים של הוט. עדכון 30.6.13: אכן יש (בדוכנים של הוט).
מאת: אבי וייס, 26.6.13, 23:30

בשבוע שעבר פרסמתי (ראו - כאן) על השקת שלט חדש לטלוויזיה מבית הוט, שמאוד מתאים לבעלי Magic HD. היות ואני בעל Magic HD החלטתי להשקיע את ה- 29.90 ש"ח, עלות השלט לחודש המבצע (לאחר מכן המחיר יעלה ל- 49.90 ש"ח), ולרכוש את השלט החדש הזה לעצמי.

קוראים החלו שואלים אותי את השאלה: היכן ניתן לרכוש את השלט החדש? ניסיתי לפתור את השאלה הזו בעצמי. 

הסתכלתי באתר הוט כאן, היכן ניתן להחליף מכשירי שלט של הוט, במקום הכי קרוב למקום מגורי. ראיתי שזה סניף הדואר בקניון ליד ביתי. הלכתי לשם ברגל (לאחר שלא הצלחתי לתפוס אותם טלפונית, לבדוק אם יש להם שלטים חדשים במלאי). אולם, להפתעתי הם בכלל לא שמעו בדואר שיש שלט חדש של הוט. הם מחזיקים ומחליפים לציבור רק שלטים ישנים של הוט.

לכן, פניתי להוט ושאלתי: מה קורה כאן? ונעניתי, שאת השלט החדש ניתן להשיג רק בדוכני הוט ולא בדואר. שאלתי: למה זה לא כתוב באתר? אך לא נעניתי.

לכן, לקראת הערב נסעתי לקניון הענק בראשון לציון (קניון הזהב- גינדי). יש שם דוכן של הוט מאוד פעיל. לא הצלחתי להשיג אותם טלפונית לפני הנסיעה כדי לבדוק אם יש להם שלט במלאי. כשהגעתי, כמובן שלא מצאתי שם שום שלט חדש. אמרו לי בדוכן של הוט, שהיו בתחילת השבוע כמה שלטים בודדים, שנמכרו מיד, ואין להם מושג אם יגיעו עוד שלטים ומתי. הם גם עדכנו אותי, שאין לי מה לנסוע לקניונים אחרים. גם בהם אין שלטים חדשים. 

אנשים שפגשתי שם בראשל"צ (זה קניון ענק שהיו בו  אלפי אנשים, כנראה גם בגלל חופשת בתי הספר), טענו באזני, שהוט בכוונה לא מספקת שלטים, גם לדוכנים שלה, כדי שיעבור החודש של המבצע ויעלה המחיר של השלט.

לכן חזרתי וביקשתי לשמוע מה הסבר של הוט לעניין. תגובת הוט הייתה חדה וברורה: "עד סוף השבוע יהיו השלטים בכל העמדות".

אחזור בסוף השבוע ואדווח, אם הצלחתי להשיג שלט חדש של הוט...

עדכון 30.6.13: לאור ההד הפרסומי והלחץ, הוט אכן עמדה בדיבורה והעבירה מלאי לדוכנים בקניונים. רכשתי את השלט החדש ב"קניון הזהב" בראשל"צ, במחיר המוזל...
השלט של הוט
השלט של הוט



 
 
Bookmark and Share