Telecom News - PayPal ומכון המחקר SETI השיקו את PayPal Galactic

PayPal ומכון המחקר SETI השיקו את PayPal Galactic

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> PayPal ומכון המחקר SETI השיקו את PayPal Galactic
PayPal ומכון המחקר SETI השיקו את PayPal Galactic
 מאת: חיים חביב, 29.6.13, 23:00פייפאל
 
מיזם חדשני הופך את חזון התשלומים בחלל למציאות.
 
חברת התשלומים הבינ"ל PayPal מקבוצת eBay - חברה בינ"ל מובילה לתשלומים באינטרנט ומהתקנים ניידים, עם למעלה מ-128 מיליון חשבונות פעילים ב-193 מדינות ברחבי העולם - השיקה בסוף השבוע על מיזם חדשני ייחודי - PayPal Galactic. המיזם, בשיתוף בכירים בקהילה המדעית ותעשיית החלל הבינ"ל, בהם מכון המחקר SETI ואגודת התיירות בחלל (STS), נועד לתת מענה לסוגיית התשלומים בעולם התיירות בחלל ולהיערך לעתיד המסחר בחלל.
 
דייוויד מרכוס, נשיא Paypal: "תיירות החלל ההולכת ומתפתחת מעלה שאלות חשובות בנושא המסחר בחלל. אנו משיקים את PayPal Galactic כדי להגביר את המודעות הציבורית לנושא ולשאלות שהסוגיה מעלה. דבר אחד ברור לכולם: בחלל לא נשתמש במזומן. PayPal כבר מאפשרת לשלם באינטרנט, מהמכשיר הנייד ומעבר לגבולות יבשתיים, ולכן אנו נרגשים מאוד מהאפשרות לשלם מעבר לגבולות עולמנו, אל עולמות אחרים ומעבר".
 
האסטרונאוט והסופר באז אולדרין: "במסעות למאדים, לירח ואפילו בהקפת כדור הארץ יצטרכו האסטרונאוטים ותיירי החלל סביבה נוחה כמו בכדור הארץ, בה יצטרכו גם אמצעי איתו יוכלו לשלם זה לזה. בין אם כדי לשלם עבור מוצרים ושירותים ובין אם לסייע לקרוב משפחה בכדור הארץ, נצטרך גישה לכסף גם בחלל. אני מאמין שבני האדם יגיעו למאדים, וכשזה יקרה, לא אתפלא אם אנשים ישתמשו ב-PayPal Galactic כאמצעי התשלום שלהם".
 
PayPal Galactic שואף, יחד עם בכירי הקהילה המדעית ותעשיית החלל, לענות על סוגיות מרתקות, בהן: כיצד יוגדר המטבע בסביבה נטולת כסף מזומן? כיצד תסתגלנה המערכות הבנקאיות לכך? אילו פיתוחים יידרשו לניהול סיכונים ומניעת הונאות? מהי הרגולציה העתידית שנדרש להתאים?
 
לתמיכה במכון SETI ובאתגר לשיפור הבנת החיים על כדור הארץ, ובחיפוש אחר חיים מחוצה לו השיקה PayPal בסוף השבוע קמפיין מימון המונים (CrowdFunding) המופעל על ידי FundRazr. מדעני מכון SETI נוטלים תפקיד חשוב בהרפתקאות המדעיות המתקדמות בעולם, בהן מחקרים פורצי דרך בתחומי אסטרו-ביולוגיה ורדיו אסטרונומיה.
 
ג'ון ספנסר, נשיא ומייסד אגודת התיירות בחלל (STS) מציין, כי הצורך במערכת תשלום גלקטית קיים כבר כיום. "אסטרונאוטים החיים בתחנות חלל עדיין זקוקים לבצע תשלומים עבור צרכים שונים - החל בחשבונות שלהם בכדור הארץ וכלה בבידור שהם צורכים בעודם בחלל, כמו מוסיקה וספרים אלקטרוניים. תוך 5-10 שנים, בתי מלון בחלל וטיולים סביב כדור הארץ והירח יפעלו ויצטרכו מערכת תשלומים" .
 
למידע נוסף ולהמחשה בקרו באתר כאן.
תשלום בחלל עם פייפאל
Bookmark and Share