Telecom News - ענן מחשוב פרטי לעיריית נתניה

ענן מחשוב פרטי לעיריית נתניה

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> ענן מחשוב פרטי לעיריית נתניה
ענן מחשוב פרטי לעיריית נתניה
מאת: חיים חביב, 30.6.13, 14:00בזק בינלאומי
 
בזק בינלאומי זכתה במכרז להקמת שירותי גישה לאינטרנט, אבטחת מידע ומחשוב ענן לעירייה.
 
בזק בינלאומי הודיעה היום על זכייתה במכרז עיריית נתניה להקמת ענן מחשוב פרטי. בזק בינלאומי  תעביר את כל מערך המחשוב המסורתי של העירייה למודל ענן. החברה תקים עבור עיריית נתניה מערך מחשוב וירטואלי בענן פרטי אשר יתארח בחוות השרתים המאובטחת של שלה.
 
ענן פרטי זה עתיד לכלול את כל השרתים הארגוניים של עיריית נתניה שיופעלו בטכנולוגיית VDI ויספק מגוון שירותי IT לכל גופי העירייה. בנוסף, תטמיע בזק בינלאומי בעיריית נתניה פתרונות MDM ואבטחת מידע להגנה על המידע המצוי ברשת וכן תספק פתרונות הגנה מתקדמים לטלפונים ניידים חכמים בשימוש  עובדי העיריה. במסגרת הפתרון, תהנה עירית נתניה גם משירותי  ,Express Support שירותי תמיכה IT מנוהלים של בזק בינלאומי.
 
יתרונות מערך הענן שתקים בזק בינלאומי הינם זמינות 24/7 של מערכת המחשוב ושל שירותי הרשת הן במשרד והן מהטלפונים החכמים של עובדי העירייה, אבטחת המידע, יכולת גיבוי והתאוששות מהירה במקרה של תקלה ופטור מן האחריות לרישוי, לשדרוגים ולתחזוקה של מערך המחשוב המשרדי, שיהיה נתון כולו כעת בידי מומחי ה-IT של בזק בינלאומי.
 
דניאל אדם, מנהל מערכות המידע בעירית נתניה: "הבחירה שלנו להעביר את מערך המחשוב לענן נבעה משיקולי גמישות, זמינות ותקציב, כאשר בחנו את צרכי השירות שמערכת המחשוב תידרש לספק בשנים הקרובות, הגענו למסקנה שמודל יישום בענן יעלה את זמינות המערכת ושביעות הרצון ממנה של כלל המשתמשים תוך הפחתה של עלויות יישום ותחזוקה".
 אייל צפריר
אייל צפריר (בתמונה), סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "מומחיותה של בזק בינלאומי בעולם ענן המחשוב והתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שמעמידה החברה לרשות לקוחותיה, מאפשרים לנו לזכות באמונם של לקוחות גדולים ואסטרטגיים.

לקוחות כיום יותר מודעים לכך שמעבר לעבודה במודל ענן, חוסך להם כסף רב מחד ומספק להם פתרון כולל ומתקדם ואחריות מלאה לתפקוד מערך המחשוב של עסקיהם מאידך".
 
הפרויקט הבולט של בזק בינלאומי בעולם הענן הפרטי מהגדולים בישראל מתבצע עבור משרד החינוך. בשיאו של הפרויקט עתיר המשאבים ורחב ההיקף, תספק החברה שירותי תקשורת ו-IT לכ-4500 בתי ספר בישראל, שיעברו לסביבה מתוקשבת מלאה ועכשווית. 
Bookmark and Share