Telecom News - HP הפתיעה בהודעה על מחשב שולחני "הכל כלול" המבוסס על אנדרואיד

HP הפתיעה בהודעה על מחשב שולחני "הכל כלול" המבוסס על אנדרואיד

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> HP הפתיעה בהודעה על מחשב שולחני "הכל כלול" המבוסס על אנדרואיד
HP הפתיעה בהודעה על מחשב שולחני "הכל כלול" המבוסס על אנדרואיד
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.13, 10:30מחשב HP
 
המחשב All in One בשם Slate 21, יתבסס דווקא על מערכת גוגל לסמארטפונים וטאבלטים, ולא על מערכת המיועדת למחשבים שולחניים דוגמת חלונות 8.
 
באירוע בסין, שסוקר ע"י אתרי חדשות בעולם (ראו למשל באתר techradar.proכאן, או באתר engadgetכאן),  הודיעה חברת HP, שהיא בחרה לראשונה במערכת האנדרואיד של גוגל 4.2.2 ג'לי-בין לסמארטפונים וטאבלטים עבור המחשב השולחני החדש שלה All in One, שהוא למעשה טאבלט די ענק אך מעוצב כמחשב שולחני.
 
מחשבי All in One - AiO הם קטגוריה די חדשה של מחשבים שולחניים שהומצאה ע"י אינטל (ראו - כאן), אולם HP לא משתמשת כאן במעבד של אינטל (!). קטגוריה זאת נולדה במטרה לשלב יכולות של טאבלט וסמארטפון לתוך מחשב שולחני עם מסך מגע גדול.

עד כה השיקה HP בקטגוריה הזו מחשבים עם מערכת הפעלה "חלונות 8" של מיקרוסופט (ראו כתבה מקיפה - כאן), וכאן לראשונה סטתה מהקו של מערכות ההפעלה השולחניים והכניסה מערכת הפעלה של סמארטפונים וטאבלטים לתוך מכשיר המוגדר שולחני.
 
המחשב בתמונה הנקרא Slate 21, יגיע עם מסך מגע HD 21.5 אינצ', רזולוציה 1080X1920, המעבד המהיר (1.8 ג'יגהרץ) Tegra 4 של Nvidia, ומקלדת ועכבר אלחוטיים. המחיר בארה"ב בספטמבר יהיה כ-400 דולרים ובבריטניה באוקטובר כ-370 ליש"ט. יתכן ויגיע גם לארץ, כמו כל מחשבי AiO של HP.
מחשב AiO של HP
Bookmark and Share