Telecom News - Buzzzter - מסרים מיידיים למשלוח תמונות ופלייליסט ורשימה קבוצתית בהודעה אחת.

Buzzzter - מסרים מיידיים למשלוח תמונות ופלייליסט ורשימה קבוצתית בהודעה אחת.

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Buzzzter - מסרים מיידיים למשלוח תמונות ופלייליסט ורשימה קבוצתית בהודעה אחת.
מאת: מערכת Telecom News
02/07/13,  21:33
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקצייית מסרים ישראלית חינמית חדשה מאפשרת לשלוח ולבנות ביחד אלבום תמונות, פלייליסט ורשימה קבוצתית - בהודעה אחת!
שם התוכנה: Buzzzter
קישור להורדה: הורדה בחינם לאנדרואיד
הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם שהושקה השבוע פותרת את אחד המכשולים הגדולים שהיו עד כה בעולם המסג'ינג בסלולר: היא מאפשרת שיתוף קבוצתי של כמות גדולה של תמונות, שירים, סרטוני וידאו ורשימות בסלולר בצורה מיידית בהודעה אחת. (זאת, במקום משלוח בודד של טקסט קצר או קובץ מולטימדיה בודד כמו תמונה או סרטון וידאו קצר בכל הודעה בנפרד, מה שהיה עד כה).

האפליקציה החינמית הזו מהווה למעשה את הדור הבא של אפליקציות המסרים המיידיים, שעד כה היו מוגבלים, ומספקת מענה לצורך גובר בשיתוף קבוצתי של כמות גדולה של תמונות, שירים,  סרטוני וידאו ורשימות הכל בהודעה אחת. ולכן, ניתן כעת למשל, ליצור ולשתף בהודעה אחת אלבום תמונות שלם.

אפליקציה בחינם הזו מאפשרת בנייה משותפת של האלבום בקרב חברי הקבוצה. שיתוף אינטראקטיבי כזה מונע "הצפה" של הודעות ותמונות, מה שדורש כיום גלילה ארוכה של הצ'ט והתגובות כדי לצפות בתמונות.

האפליקציה גם מאפשרת שיתוף פלייליסטים - לשלוח הרבה שירים וסרטונים בהודעה אחת ובניית פלייליסט קבוצתי.

היא גם מאפשרת שיתוף רשימות אינטראקטיבי- לארגון אירועים חברתיים, לוח זמנים קבוצתי ועוד.

מסתבר, שיש לה תועלת גם לעסקים. זאת מאחר, שבמשלוח אלבום תמונות,  יכולים להשתמש בעלי עסקים כדרך מקורית ליצירת קשר עם לקוחות, כמו גם במשלוח פלייליסט. הם גם יכולים  לשתף הרבה רשימות: כמו סידור עבודה, רשימות דילים, מחירונים ועוד. הכל בהודעה אחת.

האפליקציה מוגנת באמצעות פטנטים בינלאומיים.

את האפליקציה פיתחו שחר זר וגיל אברהמי, בכיר לשעבר בחברת ICQ (של יוסי ורדי), שנמכרה בסוף שנות ה-90 ב-407 מיליון דולרים.

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share