Telecom News - תהיו בטוחים שהילדים שלכם בטוחים: נטוויז'ן מעלה למודעות - הגנה על ילדים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט ובפייסבוק

תהיו בטוחים שהילדים שלכם בטוחים: נטוויז'ן מעלה למודעות - הגנה על ילדים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט ובפייסבוק

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> תהיו בטוחים שהילדים שלכם בטוחים: נטוויז'ן מעלה למודעות - הגנה על ילדים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט ובפייסבוק
תהיו בטוחים שהילדים שלכם בטוחים: נטוויז'ן מעלה למודעות - הגנה על ילדים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט ובפייסבוק
מאת: מערכת Telecom News, 3.7.13, 19:00נטוויז'ן - סלקום
 
ומעניקה ללקוחות כלל החברות את שירות "מסננט" במתנה לחודשי החופש הגדול  - מערכת הגנה מתקדמת להורים באינטרנט ובפייסבוק
 
מסננט - שירות הגנה על ילדים מפני תכנים פוגעניים ובלתי הולמים באינטרנט ובפייסבוק. השירות כולל מעקב וסינון תכני אינטרנט לא רצויים, ומתריע בפני ההורה על פעילות ראויה לבדיקה ושדורשת תשומת לב ההורה, דרך שליטה אקטיבית של ההורים על פעילות הילדים באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט, כאשר השירות ניתן בו זמנית הן בשימושי הפייסבוק באמצעות הנייד והן בשימושים במחשב הביתי.
 
הצטרפות לשירות "מסננט" לחודשי החופש הגדול מתבצעת ברישום פשוט ומהיר דרך אתר האינטרנט של החברה. השירות במתנה תקף לחודשיים שלמים, ללקוחות כל החברות, ואינו מותנה בהתחייבות כלשהי.
 
קבוצת התקשורת סלקום-נטוויז'ן מציעה שירותי הגנה מתקדמים הן בתחום האינטרנט הנייח והן בתחום הגלישה הסלולרית.
השירות כולל בין היתר סינון אתרים, הגנה על ילדים ושירותי הגנה ואבטחה מתקדמים לסמארטפונים.
 
יוני סבג סמנכ"ל שיווק סלקום: "שירות מסננט מספק מענה לצורך הבסיסי של הורים בשליטה והגנה על ילדיהם ברשת מפני תכנים לא ראויים ואיומים לא מוכרים. במיוחד בתקופת הקיץ, כשהילדים בחופשה ואינם במסגרת, צורך זה של ההורים מתעצם לצורך מהותי, ולכן החלטנו לתת את שירות מסננט במתנה, לכל הלקוחות, ולכל הקיץ כדי להעניק להורים שקט נפשי בעת פעילות ילדם באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט."
 
עוד הוסיף יוני סבג: "קבוצת סלקום ממשיכה לבסס את נטוויז'ן כמותג השירותים הביתיים בקבוצה, וכחברה שמובילה את השוק ביצירת ערך ללקוח בחווית שירות אחרת, כוללת ומבודלת עם תפיסת עולם ששמה את הלקוח במרכז ומספקת לו את השירותים והמוצרים הטובים ביותר לפתרון בעיות באינטרנט.
כמו כן, מעבר לשירותים מתקדמים ותמיכה טכנית, תחום שהחברה מובילה בו - נטוויז'ן מספקת מענה לצרכים הבסיסיים של הלקוחות לשירות, חיבוריות תמידית, אינטרנט גיבוי בזמן חירום והגנה על ילדים מפני תכנים בלתי הולמים באינטרנט ובפייסבוק."
 
החברה מספקת שלושה שירותים שונים בתחום -
שירות בסיסי ללא עלות
שירות מסננט קלאסי
שירות מסננט מורחב
 
השירות שיוענק ללקוחות לחודשי הקיץ הינו השירות המורחב, שכולל סינון תכנים באינטרנט הביתי וניטור תכנים בפייסבוק - בנייד ובנייח, ומכל מקום שהילד יכול לגשת לחשבון הפייסבוק שלו.
 
שירות "מסננט" קלאסי - לסינון אתרים ותכנים לא רצויים באינטרנט (ללא פייסבוק).
השירות נועד לחסום גישה לתכני אינטרנט לא רצויים מפני ילדים ועל ידי כך לאפשר שליטה אקטיבית של ההורים על פעילות הילדים באינטרנט. הלקוח יכול להגדיר מס' פרופילים ייעודיים עבור מס' בני משפחה ואלו אתרים ברצונו לחסום, וכמו כן מאפשר לעשות סינון לפי קטגוריות וגם על פי זמן (באפשרות הלקוח לבחור גם אילו סוגוי אתרים ברצונו לחסום וגם להגביל את זמני הגלישה של הילד, למשל: לשעות הצהריים בלבד).

בנוסף, באפשרות ההורים לקבוע הגדרת מכסה יומית של משך זמן הגלישה ולאחר מכן הגלישה נחסמת.
שירות מסננט מאפשר להורה לקבל דוחות והתראות בזמן אמת על פעילות ילדו באינטרנט בכל רגע נתון ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני ובאפשרותו לבדוק את סטטוס הגלישה עד רגע נתון (ההורה יכול לבחור לקבל הדוחות לתיבת הדואר האלקטרוני או לממשק אינטרנטי שאליו נכנס ההורה).
 
שירות מסננט המורחב כולל סינון תכנים ומעקב באינטרנט כולל פייסבוק - גם בנייד וגם בנייח.
שירות ניטור פייסבוק שמתריע להורה על פעילות שדורשת תשומת לב ההורה בפייסבוק של הילד.
שירות זה נותן מענה לנושא החם ביותר היום - הגנה על הילדים בפייסבוק. כחלק מהראיה הכוללת של הלקוחות והשימושים שלהם, השירות ניתן בו זמנית הן בשימושי הפייסבוק באמצעות הנייד והן בשימושים במחשב הביתי.
  • התרעה מפני חברים מפוקפקים (מוגדרים כמבוגרים בהרבה מהילדים או שאין להם חברים משותפים עם הילדים)
  • מעקב אחר כל החדשות (Feeds) שזוהו ופורסמו על ידי הילדים או ידי חברים של ילדים
  • אפשרות לגשת בכל רגע נתון לקבלת תקציר/סיכום נוח של החדשות, חברים חשודים וכל הפעילויות.
 
שירות הגנה בסיסי ללא תשלום.
לקוחות נטוויז'ן זכאים ליהנות משירות הגנה בסיסי מפני תכנים בלתי הולמים. שירות סינון האתרים ניתן למספר מצומצם וקבוע של קטגוריות אתרים שנקבעו מראש.
בניגוד לשירות מסננט, שירות ההגנה הבסיסי אינו מאפשר לנהל באופן אקטיבי את פעילות הילדים באינטרנט, אינו מאפשר לנטר צ'טים, לא נותן מענה לפייסבוק ולא מאפשר לחסום הורדת תכנים (למשל מתוכנות שיתוף קבצים כמו emule וכו').
 
 
שירות מסננט המורחב יינתן במתנה במהלך חודשי הקיץ והחופש הגדול (לתקופה של חודשיים)
עלות רגילה (לא במסגרת חודשי המבצע) ללקוח שרוכש השירות שירות מסננט קלאסי  (לסינון אתרים ותכנים באינטרנט) בעלות של 9.90 ₪ לחודש, שירות ניטור הפייסבוק לבדו בעלות של 9.9 ₪ לחודש, ושירות מסננט המורחב (לסינון תכנים ומעקב גם באינטרנט וגם בפייסבוק בנייד ובנייח) בעלות של 12.90 ₪ לחודש.
 
 
לרגל השקת מבצע הקיץ של שירות "מסננט", החברה תעלה בתאריך 4.7.13 בקמפיין פרסום שלישי בסדרה, מתוך מהלך "חווית שירות אחרת", ותחת הסיסמא "נטוויז'ן - מאמינים בשירות."
 
בדומה לקמפיינים הקודמים בסדרה, גם הקמפיין הנוכחי בכיכובה של הילדה ענתי, עוסק בסיטואציה משעשעת שבה מתואר חשש ההורה מפעילות ילדו באינטרנט דבר שמוביל להרחקת הילד מכל סביבה טכנולוגית. הפתרון המוצג בקמפיין מציג את שירות "מסננט" שמקנה להורה ביטחון, שהילד שלו בטוח ברשת. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס.
 
 
הגנה על ילדים
Bookmark and Share