Telecom News - מערכת אבטחת המידע Deep Security של טרנד מיקרו נבחרה כפתרון המוסמך להגנה על תשתית האחסון והגיבוי VSPEX של EMC

מערכת אבטחת המידע Deep Security של טרנד מיקרו נבחרה כפתרון המוסמך להגנה על תשתית האחסון והגיבוי VSPEX של EMC

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מערכת אבטחת המידע Deep Security של טרנד מיקרו נבחרה כפתרון המוסמך להגנה על תשתית האחסון והגיבוי VSPEX של EMC
מערכת אבטחת המידע  Deep Security של טרנד מיקרו נבחרה כפתרון המוסמך להגנה על תשתית האחסון והגיבוי VSPEX של EMC
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.13, 07:00Trend Micro
 
שיתוף הפעולה יעניק לארגונים מבוססי ענן פתרון הגנה Agentless למניעת מתקפות מתקדמות על מערכות הגיבוי והאחסון שלהם.  
 
טרנד מיקרו, יצרנית פתרונות אבטחת המידע מהגדולות בעולם, הכריזה כי מערכת  Deep Security הוסמכה על ידי ענקית האחסון EMC כפתרון ההגנה לתשתית האחסון והגיבוי שלה, VSPEX.
 
תשתית VSPEX כולל מערך פתרונות וירטואליזציה גמיש ופשוט המאפשר הטמעה מהירה, זאת בניגוד למורכבות והסיכונים הכרוכים ביישם של פתרונות best-of-breed. מערכת ההגנה Deep Security של טרנד מיקרו היא הפתרון הראשון בשוק המספק הגנה לשרתים פיזיים ו-וירטואליים ללא צורך בהתקנת סוכן (agentless) מפני נוזקות והתקפות zero-day. בעקבות שיתוף הפעולה יוכלו ארגונים מבוססי VSPEX ליישם פתרון אבטחת מידע וירטואלי מותאם, יעיל ומתקדם עבור מערכות האחסון והגיבוי מבוססות הענן שלהם.
 
שתי ענקיות התוכנה, טרנד מיקרו ו – EMC יפעלו יחד על מנת לסייע לערוצי השותפים שלהם ליישם את הפתרון המשותף במערכות הדטה סנטר וה – VDI של לקוחותיהן.
 
קווין סימזר, סגן נשיא לשיווק והטמעה עסקית בטרנד מיקרו, אמר: "הכרזה זו מרחיבה את המחויבות שלנו לפעול יחד עם מובילות שוק גלובליות דוגמת EMC על מנת להציע ללקוחות את ההגנה הווירטואלית היעילה ביותר לעלייה המהירה בהיקף איומים מתמשכים מתקדמים. ההסמכה של ה – Deep Security לתשתית ה – VSPEX מעניקה לערוצי השותפים שלנו את הכלים והמשאבים הנדרשים לסייע ללקוחות שלהם לשמור על רווחיות והמשכיות במסע שלהם אל הענן".   
 
פרמיט צ'דה, סגן נשיא, פתרונות ב – EMC, אמר: "שיתוף הפעולה עם טרנד מיקרו מוסיף מימד חדש לארכיטקטורת VSPEX המאפשרת לערוצים שלנו יכולת לתת מענה לצורכי הלקוחות. פתרונות מערכת ה – Deep Security נחשבים כמובילי שוק ומספקים את ההגנה הנדרשת לסביבת הלקוחות".
 
פארג פאטל, סגן נשיא לשותפים אסטרטגיים גלובליים ב – Vmware, אמר כי "ההסמכה של Trend Micro כפתרון האבטחה של ה – VSPEX מהווה חיזוק למערכת פתרונות האבטחה הווירטואליים שלה והמאמצים שהיא משקיעה להעניק לארגונים כלים לחיזוק תשתיות ה – IT שלהם. השותפות הארוכה שלנו עם טרנד מיקרו סיפקה לאורך הזמן ללקוחותינו המשותפים פתרונות חדשניים, פשוטים ומאובטחים". 
הגנה על מערכות האחסון
Bookmark and Share