Telecom News - zap השוואת מחירים ממשיך לחזק את נוכחותו במובייל ומשיק אפליקציות למערכת ההפעלה החדשה של BlackBerry ול- Windows phone

zap השוואת מחירים ממשיך לחזק את נוכחותו במובייל ומשיק אפליקציות למערכת ההפעלה החדשה של BlackBerry ול- Windows phone

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> zap השוואת מחירים ממשיך לחזק את נוכחותו במובייל ומשיק אפליקציות למערכת ההפעלה החדשה של BlackBerry ול- Windows phone
zap השוואת מחירים ממשיך לחזק את נוכחותו במובייל ומשיק אפליקציות למערכת ההפעלה החדשה של BlackBerry ול- Windows phone
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.13, 19:00זאפ השוואת מחירים
  
zap השוואת מחירים הוא בין המותגים הישראליים הראשונים אשר משיקים אפליקציות למערכת ההפעלה החדשה של BlackBerry ול- .Windows phone האפליקציות החדשות מצטרפות לגרסאות העדכניות ל-iPhone, ל- , Android ל- Windows 8 וכן לטלוויזיות החכמות של LG . בשבועות הקרובים תושק גרסה חדשה ומשופרת לאתר המותאם למובייל.
 
לדברי הילה ארבל, מנהלת השיווק של zap השוואת מחירים: "היקף הגלישה הרחב בסמארטפונים ובטאבלטים הופכים את זירת המובייל למקום מפגש מרכזי בין zap השוואת מחירים לבין הגולשים. אנו מאמינים שעלינו לפגוש את הגולש בכל מקום בו הוא נמצא ודואגים לייצר התאמה של אתר zap.co.il לכל מערכת הפעלה בצורה נוחה וידידותית. אין לנו ספק שהנגשת האתר שלנו למשתמשי כל מערכות ההפעלה מקל על הצרכן אשר מבקש בכל שלב בשגרת היום להיעזר בנו כדי לקבל החלטה ולחסוך זמן"
 
האפליקציות הותאמו לממשקי המשתמש בשתי מערכות ההפעלה ומספקות גישה ניידת להשוואת מחירים בכל התחומים וחיפוש מהיר ופשוט לקבלת מידע על מעל מיליון מוצרים בכ- 600 קטגוריות.
 
האפליקציות החדשות של zap השוואת מחירים מאפשרות השוואת מחירי מוצרים בממשק פשוט ונוח לתפעול, שפה גרפית עשירה וחווית משתמש משודרגת. כלי הסינון החכמים של zap אשר הוטמעו באפליקציות מאפשרים חיפוש מהיר ופשוט של מוצרים מתוך מאות קטגוריות, צפייה בחוות דעת על מוצרים וחנויות, היכרות עם המוצרים באמצעות סקירות מוצר מקצועיות ועוד.
 
באפליקציית ה BlackBerry (כמו גם ב-Android וב-iPhone) קיימת גישה לשלושה עולמות תוכן נוספים להשוואת מחירים:
 
השוואת מחירי תיירות
השוואת מחירי טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל.
 
 ריכוז דילים יומיים – הצגת כל הדילים המפורסמים באתרי הדילים היומיים במקום אחד, בעזרת מערכת סינונים בהתאמה אישית לפי מיקום גיאוגרפי או תחומי עניין.
 
השוואת מחירי מוצרים בסופרמרקטים,
כולל האפשרות לסריקת ברקוד, לאיתור מהיר של מוצרים והוספת עדכון מחיר למוצר "מהשטח".
ZAP בסלולר
זאפ בסלולר
Bookmark and Share