Telecom News - לקוחות בזק יכולים לגלוש חינם ולדבר בעלות שיחה מקומית גם בחו"ל

לקוחות בזק יכולים לגלוש חינם ולדבר בעלות שיחה מקומית גם בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> לקוחות בזק יכולים לגלוש חינם ולדבר בעלות שיחה מקומית גם בחו"ל
לקוחות בזק יכולים לגלוש חינם ולדבר בעלות שיחה מקומית גם בחו"ל
מאת: Telecom News, 7.7.13, 12:20בזק
  
  • בזק חתמה על הסכם נדידה לחו"ל עם חברת iPass עבור מנוייה, Bezeq Free Wifi שיאפשר גלישה חופשית במעל מיליון נקודות אלחוטיות ציבוריות ברחבי העולם, שהם חלק מרשת אינטרנט אלחוטית גלובלית, ללא עלות.
  • שירות Bphone של בזק מאפשר ללקוחותיה לדבר מקו הבזק שלהם מכל מקום בעולם.
לקראת חופשת הקיץ הגדולה ונסיעתם של מאות אלפי ישראלים אל יעדים שונים ברחבי הגלובוס, מעניקה בזק חברת התקשורת של ישראל פתרונות בחו"ל לגלישה ללא עלות ושיחה בעלות שיחה מקומית בלבד מקו הבזק הקבוע.
 
לקוחות בזק, שהצטרפו למיזם בזק Bezeq free wifi, רשת האינטרנט החברתי הציבורי, ייהנו מגלישה חינם גם בחו"ל בעקבות הסכם נדידה לחו"ל, שחתמה בזק עם חברתiPass . ההטבה הייחודית מאפשרת חיבור Wi Fi חינמי לאינטרנט ברחבי העולם. ההטבה בתוקף עד סוף חודש ספטמבר. חשוב לציין, כי לקוחות השירות יוכלו לגלוש בחו"ל חינם לתקופה של עד חודש.
 
מנויי Bezeq Free Wifi יוכלו להתחבר באופן אוטומטי ומהיר לרשת אינטרנט אלחוטית ואיכותית וללא מגבלות נפח, בכל מקום אליו יטוסו באמצעות השימוש ברשת iPass. המדובר בגלישה חופשית במעל מיליון נקודות אלחוטיות ציבוריות ברחבי העולם, ללא צורך לשאת בעלויות הכבדות של הגלישה בחו"ל.
 
השירות זמין במרבית שדות התעופה ברחבי העולם, באלפי בתי מלון ובמאות אלפי אתרים תיירותיים נוספים. ניתן להיכנס לאתר iPass ולבדוק את פריסת הנקודות הזמינות הקרובות באזור אליו נוסעים. (בקישור הבא כאן). בנוסף מציין האתר גם את פרטי הנקודה הכולל שם הרשת במקום וסוג המקום – מלון / שדה תעופה / מסעדה וכו'.
 
ההצטרפות לשירות פשוטה ומהירה על ידי הרשמה קצרה באתר בזק - כאן, שלאחריה יקבל הלקוח מייל המכיל את כל הפרטים הדרושים לשם השימוש בשירות, ובנוסף מדריך קצר המתאר את הצעדים הנחוצים להתקנת האפליקציה הייעודית לחו"ל והפעלתה. האפליקציה ששמה ipass Open Mobile זמינה למחשבים ניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים (אייפון, אייפד וכל סוגי המכשירים הפועלים באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד), ובאמצעותה ניתן להתחבר באופן אוטומטי לנקודות הגלישה בחו"ל.
 
כמו כן בזק מציעה שירות נוסף המאפשר ללקוחותיה לדבר מקו הבזק שלהם מכל מקום בעולם בו הם נמצאים בארץ או בעולם, זאת כאשר נמצאים באזורים בהם יש תשתית אינטרנט (wifi). מדובר באפליקציית ה- Bphone, הניתנת להורדה בחינם, מכל טלפון חכם המהווה למעשה קו טלפון בזק לכל דבר עם מספר הטלפון הרגיל של הלקוח.

ה- Bphone מאפשר הוצאה וקבלת שיחות לכל יעד ומכל יעד בתעריפי בזק הרגילים, ניהול רשימת אנשי קשר, ניהול יומן שיחות ושליחת SMS. השירות ניתן בחינם ואינו כרוך בדמי התקנה ובתשלום חודשי קבוע. ניתן לבצע 2 שיחות בו זמנית, גם מהבית וגם מהמחשב בזהות אותו המספר. במידה ואין מענה בבית לאחר 4 צלצולים, תעבור השיחה ישירות למחשב והלקוח יוכל לקבל את השיחה בכל מקום בו הוא נמצא. לקוחות השרות יכולים ליהנות ממנו גם כאשר הם נמצאים בחו"ל ולהתקשר לארץ בעלות של שיחה מקומית באמצעות המחשב (במקום בו יש פריסת אינטרנט כלשהי).
iPass
Bookmark and Share