Telecom News - משרד יחסי הציבור הראל- מורדי זכה בפרס האריה השואג 2013 בקטגוריית טכנולוגיה על השקת גולן טלקום

משרד יחסי הציבור הראל- מורדי זכה בפרס האריה השואג 2013 בקטגוריית טכנולוגיה על השקת גולן טלקום

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> משרד יחסי הציבור הראל- מורדי זכה בפרס האריה השואג 2013 בקטגוריית טכנולוגיה על השקת גולן טלקום
משרד יחסי הציבור הראל- מורדי זכה בפרס האריה השואג 2013  בקטגוריית טכנולוגיה על השקת גולן טלקום
מאת: מערכת Telecom News, 9.7.13, 11:30הראל מורדי
 
משרד יחסי הציבור הראל- מורדי, בבעלות רויטל מורדי וינון הראל, זכה בפרס קמפיין השנה בקטגוריית טכנולוגיה, בתחרות האריה השואג 2013, תחרות המצוינות השנתית של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, על קמפיין השקת גולן טלקום.

האתגר הגדול בקמפיין השקת גולן טלקום היה בנייה וחשיפה של מותג חדש ואנונימי, הפיכתו ללגיטימי ומיצובו כאלטרנטיבה היחידה בשוק הסלולר לצד ערעור הסדר הקיים.

יחסי הציבור נבחרו כמנוע היחידי לקידום האסטרטגיה התקשורתית, שהייתה: גולן טלקום נושאת דגל המהפכה התקשורתית והאלטרנטיבה היחידה לשינוי בשוק הסלולר. הקו התקשורתי היה ישיר, פשוט, שקוף, לעיתים בוטה ובגובה העיניים.

התוצאה: גולן טלקום מזוהה כאחראית כמעט לבדה על המהפכה הסלולרית, עם יותר מ- 280 אלף לקוחות חדשים. על פי הנתונים, מספר האזכורים בתקשורת של מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים גולן טלקום, החל מתקופת ההשקה במאי 2012 ועד לסוף שנת 2012, הסתכם בכ-  1889 פעמים. בנוסף, גולן טלקום הייתה הביטוי המחופש ביותר בגוגל, על פי נתונים שפרסמה גוגל ישראל בסוף שנת 2012.

קרדיט צילום: אורי אליהו.
Bookmark and Share