Telecom News - השמועות לגבי שיווק קרוב של אייפון מיני מצביעות על מהלך חכם אפשרי של אפל

השמועות לגבי שיווק קרוב של אייפון מיני מצביעות על מהלך חכם אפשרי של אפל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> השמועות לגבי שיווק קרוב של אייפון מיני מצביעות על מהלך חכם אפשרי של אפל
השמועות לגבי שיווק קרוב של אייפון מיני מצביעות על מהלך חכם אפשרי של אפל
מאת: מערכת Telecom News 9.7.13, 10:10
 
לאחרונה מתפשטות ברשת האינטרנט שמועות על שיווק קרוב מאוד של אייפון מיני של אפל. המשמעות: כניסה של אפל לשוק נוסף של סמארטפונים ומכה לשוק המכשירים הניידים הזולים.
 
בשוק הסמארטפונים יכולים מכשירי מיני לזכות בהצלחה כמו אלה עם המסכים הגדולים. יש צרכנים המעוניינים בהם כי הם מתאימים ליד שלהם או למימדי הכיסים שלהם, בעוד שאחרים מעוניינים דווקא במסכים גדולים לווידאו ולמשחקים. הכיוון של 2 סוגי גודל של סמארטפונים יכול להיות מוצלח וריווחי ליצרניות ולהכות את שוק המכשירים הניידים הזולים.
 
בכתבה המתפרסמת היום באתר Onlinegadgetstore (ראו כתבה מפורטת – כאן), נמסר, שהענקיות המייצרות סמארטפונים עם מסכים גדולים, מתכוונות גם לייצר קו חדש של סמארטפונים עם מסכים קטנים ולכנות אותם בשם "מיני". סמסונג כבר שחררה את הגלקסי 4S מיני לפני כמה חודשים, והשמועות הרצות ברשת האינטרנט אומרות, שאפל תשיק בקרוב מאד את האייפון מיני שלה כמופיע בתמונות. נמסר גם, ש-HTC תשיק בעקבותיה גרסת מיני ל-HTC One. לגלקסי 4S מיני יש מסך של 4.3 אינץ'. נטען, שמכשיר זה מהווה למעשה "מקרה בוחן", וכשהשוק הזה יתחיל להיות צפוף, החברות תצענה סמארטפונים כאלה במחירים זולים.
 
מסתבר, שאנו כנראה צועדים לקראת עידן בו סמארטפוני מיני יכולים להיות "הדבר הגדול הבא" בשוק הגאדג'טים. הם קטנים, קלים במשקל ויש להם תכונות דומות ל"אחים" הגדולים שלהם.
 
השווקים המתפתחים יהוו מטרה ראשונית לסמארטפוני המיני וזה יפיח רוח חיים בשוק הסמארטפונים, שכבר החל להראות סימני האטה במערב אירופה ובארה"ב. במדינות מתפתחות, בהן יש תקציב נמוך, מחפשים סמאטרפונים "משוכללים" כאלה בזול. שם יוכל בוודאות לפרוח שוק המיני כי הסמארטפונים  עם המסכים הגדולים יקרים. אייפון לא נמצא בין 5 הסמארטפונים הנמכרים ביותר בסין. שם שולטות ZTE, לנובו ו-Huawei. בסין מייצרים סמארטפונים עם מסכים גדולים בפחות מ-350 דולרים בעוד שגלקסי 4S מיני נמכר בבריטניה ב-530 דולרים. לכן, מכשירי המיני העתידיים חייבים להיות זולים בצורה משמעותית, וזה יהיה קרוב לוודאי הכיוון בשוק זה בחודשים הקרובים.
 
תמונות: האייפון מיני החדש כפי שדלפו לשוק.
אייפון מיני
אייפון מיני
Bookmark and Share