Telecom News - המרכז הטכנולוגי של קפיטל נייצ'ר חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ג'נרל אלקטריק

המרכז הטכנולוגי של קפיטל נייצ'ר חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ג'נרל אלקטריק

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> המרכז הטכנולוגי של קפיטל נייצ'ר חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ג'נרל אלקטריק
המרכז הטכנולוגי של קפיטל נייצ'ר חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ג'נרל אלקטריק
מאת: מערכת Telecom News, 10.7.13, 19:30
 
לפי ההסכם, שני הגופים ישתפו פעולה במגוון רחב של פעילויות הקשורות לפיתוח של טכנולוגיות אנרגיה ירוקות חדשניות בישראל. שיתוף הפעולה ממזג את מודל התמיכה הייחודי המוצע על ידי קפיטל נייצ'ר (CN) עבור פרויקטים בשלבים מוקדמים בתחום האנרגיה המתחדשת עם הידע, המומחיות, והתשתיות של GE בתחום זה.
 
שיתוף הפעולה ייושם בשלבי ההערכה של חברות המבקשות השקעות הון מקפיטל נייצ'ר כמו גם תמיכה בהאצת זמני פיתוח והגעה לשוק עבור חברות הפורטפוליו של קפיטל נייצ'ר. תמיכה כזו יכולה להתממש באמצעות אינטראקציה עם המומחים של  GE, דרך פרויקטים משותפים וגישה למתקני מחקר ופיתוח.
 
אבי פלדמן, מנכ"ל קפיטל טבע, מציין: "הצמחת חברות בתעשיית האנרגיה המתחדשת היא תמיד אתגר קשה בהתחשב במחזורים המסחריים הארוכים והמורכבות הטכנית הכרוכה בפיתוח מוצרים. שיתוף הפעולה המתוכנן יספק לחברות הזנק של קפיטל נייצ'ר עומק טכנולוגי ומסחרי המבוססים על הידע והתשתיות של GE ובכך להתמקד בתהליכי פיתוח פשוטים ופתרון צרכי ​​לקוחות".
 
עודד מירב, ראש מרכז המחקר הגלובלי של GE בישראל, אמר כי "הסכם שיתוף הפעולה מייצג מצב שבו כולם מרוויחים. GE מחפשת לחבור ליזמים ולקדם טכנולוגיות מבטיחות בתחום האנרגיה. הידוק קשר עם הסביבה היזמית הישראלית עוזר לנו ליצור קשרים משמעותיים. עבודה עם קפיטל נייצ'ר ושותפיה, תאפשר לנו לחקור טכנולוגיות אנרגיה בעלות פוטנציאל גבוה עוד בשלב הפיתוח בתקווה סופו של דבר לקדם אותם לשוק.
 
בימים אלו הון הטבע (Capital Nature) בוחן השקעה במספר חברות נוספות המפתחות טכנולוגיות אנרגיה מתחדשת ייחודיות, בתחומי ההתייעלות האנרגטית, תחליפי דלקים, וניהול ביקושי חשמל. בית ההשקעות מעריך כי בשנת 2013 יבצע לפחות 4 השקעות חדשות במגוון טכנולוגיות בתחומי האנרגיה המתחדשת.
חתימת ההסכם
Bookmark and Share