Telecom News - פנטלום טכנולוגיות משלימה סבב גיוס הון שלישי

פנטלום טכנולוגיות משלימה סבב גיוס הון שלישי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פנטלום טכנולוגיות משלימה סבב גיוס הון שלישי
פנטלום טכנולוגיות משלימה סבב גיוס הון שלישי
מאת: מערכת TelecomNews, 10.7.13, 21:00פנטלום טכנולוגיות
 
GE וונצ'רס משקיעה בפיתוח ובחדירה לשוק של מערכת לייזר לבקרת טורבינות רוח.
 
פנטלום טכנולוגיות, מפתחת הספיידאר (SpiDAR), מערכת LIDAR לחישה מרחוק של מהירות וכיוון רוח באמצעות לייזר, הודיעה על גיוס השקעה אסטרטגית מ GE  וונצ'רס , זרוע ההשקעות של GE –מיצרניות טורבינות הרוח המובילות בעולם. השקעה זו תשתמש את פנטלום להמשך פיתוח וחדירה לשוק של מערכת ה SpiDAR החדשנית לטובת ייעול בקרת טורבינת הרוח.
 
שגיא צדקה, מייסד שותף ומנכ"ל פנטלום: "המומחיות והניסיון של GE בתחום האנרגיה יחד עם היותה יצרנית מובילה של טורבינות רוח יאפשרו לפנטלום להרחיב את הפיתוח והחדירה לשוק של מערכת ה SpiDAR לטורבינה. ההחלטה של GE  וונצ'רס   להשקיע בפנטלום, מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה החדשנית ותעזור לנו להביא את ה SpiDAR להיות המערכת המובילה בתחום שתשולב באופן אינטגראלי בטורבינות קיימות ובמודלים עתידיים".
 
ב- GE מעריכים, כי פנטלום מייצגת טכנולוגיה עלית, הטובה מסוגה, במחיר תחרותי שיאפשר אימוץ מהיר והמוני. באמצעות היכולת החדשנית והמדויקת למדוד את פרופיל הרוח מרחוק יש למערכת פוטנציאל להוריד את עלות הפקת האנרגיה ע"י אופטימיזציה של ניצול הרוח והורדת העומס המכאני הנוצר מתנאי רוח קיצוניים.
 
קולין קלהון, דירקטור-מנהל בכירGE Ventures  מסר: "GE וונצ'רס תמיד מחפשת אחר שותפים שמטלטלים את התעשייה בחדשנות ואשר יכולים לסייע לנו להגשים את משימתנו לגרום לעולם  לעבוד טוב יותר – לבנות, להניע, לשנע ולרפא. מערכת ה SpiDAR של פנטלום מציגה חדשנות טכנולוגית מהמעלה הראשונה לטורבינות הרוח ותאפשר הרחבת השימוש באנרגיית הרוח דבר המשתלב היטב עם יוזמת ה אקומג'יניישין של GE".
Bookmark and Share