Telecom News - אפל מתכוונת להשתלט על תחום המולטימדיה בכלי הרכב

אפל מתכוונת להשתלט על תחום המולטימדיה בכלי הרכב

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> אפל מתכוונת להשתלט על תחום המולטימדיה בכלי הרכב
אפל מתכוונת להשתלט על תחום המולטימדיה בכלי הרכב
מאת: מערכת Telecom News, 11.7.13, 17:45
 
אפל קבלה אישור פטנט למערכת ברכב המשתמשת ב-WiFi וב-AirPlay כמו באייפון. הנהג יוכל לקבוע את תכני מסך המגע בהתאם לאפשרויות המתאימות לו למהלך הנהיגה, ובכלל זה ניווט, מוזיקה, וידאו, דוא"ל, מצב הרכב ועוד.
 
אפל קבלה ב-9.7.13 אישור פטנט למערכת מולטימדיה ברכב, שתורכב ממסך מגע עם חיבור למערכות הרכב ( Telematics – מערכות המחשוב של הרכב), שתספקנה לנהג משוב כדי שיוכל לנהוג בבטחה ותציע שירותים מגוונים שונים. כך דווח באתר TechCrunchכאן.
 
המערכת תתבסס על מערכת ההפעלה של אפל iOS7, ותכיל יישומים המתאימים להתנהגות של הרכב, ותותאם ללוח המכוונים הקדמי של הרכב, כולל כל מערכות המולטימדיה והבידור ברכב. היא תשתמש ב- WiFiוב-AirPlay   כמו באייפון. הנהג יוכל לקבוע את תכני מסך המגע בהתאם למה שמתאים לו למהלך הנהיגה הספציפי. הוא יוכל לבחור האם להשתמש באופציית הניווט או האם לשמוע מוזיקה, לבדוק מיילים, לשוחח, לאפשר צפייה בקטעי וידאו לנוסעים, לראות מה מצב הרכב ועוד.
 
בנוסף למסך המגע, המערכת תכלול גם כפתורים לשליטה על המערכת, וניתן גם יהיה לשלוט בה ע"י הקול (Siri). הפטנט, שאושר שלשום, משלים פטנט נוסף ישן יותר של אפל, מה שמצביע על הכוונה העכשווית של אפל להיכנס ולהיות שחקן מרכזי בתחום המולטימדיה במערכת הסיוע לנהג בכלי הרכב.
מערכת ברכב



 
 
Bookmark and Share