Telecom News - סאנדיסק מציגה את כרטיס ה-microSDXC המהיר בעולם עם קיבולת 64 ג'יגה עבור וידאו ב- HD מלא ו-4K HD

סאנדיסק מציגה את כרטיס ה-microSDXC המהיר בעולם עם קיבולת 64 ג'יגה עבור וידאו ב- HD מלא ו-4K HD

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סאנדיסק מציגה את כרטיס ה-microSDXC המהיר בעולם עם קיבולת 64 ג'יגה עבור וידאו ב- HD מלא ו-4K HD
סאנדיסק מציגה את כרטיס ה-microSDXC המהיר בעולם עם קיבולת 64 ג'יגה עבור וידאו ב- HD מלא ו-4K HD
מאת: מערכת Telecom news, 11.7.13, 19:45סאנדיסק
 
סאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הכריזה על על ה-Extreme microSDXC, כרטיס זכרון המיועד בהרחבת הזכרון המהיר ביותר בשוק כיום עבור הסמאטרפונים, הטאבלטים והמצלמות החדשות שלהם.

הכרטיס מפגין מהירות קריאה של 80MB/sec ושל 50MB/sec כשמדובר בכתיבה. הוא מתאים במיוחד לצילומי אקשן מהירים, לצילומי סטילס רציפים ולהעברה מהירה במיוחד של מידע בין מערכות צילום שונות. להערכת החברה, הכרטיס יהווה בחירה אידיאלית עבור בעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד, שכן היותו מצוייד בקיבולת של 64GB מהווה שדרוג אחסון ללכידה ושמירה של מידע חשוב.
 
"הכרטיס החדש, יאפשר למשתמשים לעשות יותר עם המערכות שלהם", אומרת סוזאן פארק, מנהלת השיווק הקמעונאי בסאנדיסק. "כרטיסי ה-microSD שלנו מאפשרים לצרכנים לנצל בצורה טובה יותר את היתרונות של הווידאו באיכות HD ושאר יכולות ההדמיה שבסמארטפונים מרובעי הליבה מהדור הרביעי, כמו גם של הטאבלטים ושל מצלמות הוידאו החדישות ביותר בשוק".
 
ה-Extreme microSDXC תואם לכל דגמי מצלמות הספורט/אקשן החדשות ב-HD מלא והוא מפגין דירוגים של UHS Speed Class 1 (U1) ושל Speed Class 10 בצילום וידאו, נתון המבטיח למשתמשים ביצועים הגבוהים משמעותית מאלה של כרטיסי הזכרון הרגילים, בעיקר עבור שימושי HD מלא ושל הקלטות באיכות 4K HD.
 
הכרטיס החדש, מפגין לא רק מהירות. הוא בנוי לשרוד: הוא עמיד במים, בזעזועים וקרני רנטגן. הכרטיס מגיע עם מתאם SD/SDHC/SDXC ואחריות לכל החיים. מחיר בארה"ב: החל מ-60 דולר לגרסת 16GB ועד 200 דולר לגרסת 64GB
Bookmark and Share