Telecom News - הגנה וירטואלית לאיומי סייבר

הגנה וירטואלית לאיומי סייבר

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> הגנה וירטואלית לאיומי סייבר
הגנה וירטואלית לאיומי סייבר
מאת: חיים חביב, 14.7.13, 19:00אורן שניצר
 
חברת הזנק ישראלית תסייע לארגונים להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות הגנה וירטואלית. השלימה גיוס 750,000$ מ-2 קרנות ישראליות. 
 
חברתRe-Sec Technologies  הישראלית, מפתחת פלטפורמת הגנת התוכנה הארגונית MachineSafe, השלימה גיוס הון בסך 750,000 דולרים מקרן explore בבעלות Plus Ventures מקבוצת מולדבסקי ו-2B Angels של משפחת חשין.
 
מערכת ה- MachineSafe של Re-Sec מספקת הגנה רב שכבתית מפני התקפות סייבר ובין היתר בפני איומיo מתקדמים דוגמת APT (ר"ת: Advanced Persistent Threats), התקפות Zero Day, והתקפות ממוקדות. מדובר במערכת מודולרית הניתנת להתאמה פשוטה לצרכי הלקוח. המערכת כוללת רכיבי אבטחה המאפשרים שליטה על המידע הזורם לארגון וזיהוי מוקדם של האיומים. יתרונה הבולט בשקיפותה למשתמש הסופי וביעילות האבטחה למנהל מדיניות אבטחת המידע בארגון. המערכת כבר מותקנת אצל מספר לקוחות מתחומי התשתית והפיננסים.
 
בין רכיבי האבטחה המתקדמים והייחודיים ב-MachineSafe משולב גם SandBox המאפשר סריקה לאחור של קבצים ממקורות חיצוניים. בנוסף כוללת המערכת, בין היתר, גם End Point Agent המאפשר יצירת תחנת עבודה וירטואלית וזמנית במחשב המשתמש ובכך מרחיבה את יכולות ההגנה הרב שכבתית. המערכת מאפשרת אכיפת מדיניות סייבר אחידה בארגון (Unified Cyber Policy) וניהול הרשאות דינמיות לקבוצות שונות.

טופולוגיית המערכת משקפת תפישה חדשנית בנוף פתרונות האבטחה הקיימים ומאפשרת התאמה מיטבית לדרישות וצרכי הלקוח מבלי לחייבו במערכות מורכבות ומסורבלות .
 
מהחברה נמסר, כי לאחרונה החלה בתהליך אישור של הרשאות לאבטחת מידע (רא"מ) והחלה הליכים לבחינת שילובה גם בגופים צבאיים וביטחוניים.
 
אורן שניצר (בתמונה) מייסד ומנכ"ל Re-Sec Technologies: "אנו עדים לאחרונה לעלייה מדאיגה בהתקפות הסייבר בדגש על התקפות Cyber הממוקדות על ארגונים פיננסים. התפיסה האבטחתית שלנו משולבת בהבנה שככל שיותר ארגונים ישלבו כלי אבטחה מתקדמים כך נשיג שרידות עסקית יעילה יותר שתחסוך למשק עלויות כבדות ומיותרות. היכולות המתקדמות של MachineSafe מצליחות למרות המורכבות הטכנולוגית העומדת בבסיסה להוזיל את העלויות הישירות של אכיפת מדיניות אבטחת המידע הנדרשת בארגון".
Bookmark and Share