Telecom News - Candy Crush Saga - משחק חשיבה חינמי

Candy Crush Saga - משחק חשיבה חינמי

דף הבית >> לגיקים >> משחקים חופשיים >> Candy Crush Saga - משחק חשיבה חינמי
מאת: מערכת Telecom News
15/07/13,  10:48
מטרת / הייעוד של התוכנה: משחק חשיבה.
שם התוכנה: Candy Crush Saga
קישור להורדה: להורדה בחינם לאנדרואיד
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת התקדמות בה ניתנת אפשרות 3 פעמים לעמוד במשימות (סחיבת ממתקים בצבעים שונים להתאמת 3 מאותו סוג ממתק בשורה. אם מתאימים 4-5 בשורה מקבלים ממתק נוסף הגורם נזק נוסף ללוח המשחק, ואם מתאימים בין 2 ממתקים המתקבלים כמתנה זה גורם עוד נזק העוזר בהתקדמות). אם נכשלים, המשחק מושהה לכרבע שעה ואז ניתן לשלוח בקשות סיוע לחברים בפייסבוק (יש סנכרון). המשחק מכיל 350 שלבים, לוח תוצאות ועוד.

המשחק החינמי הזה Candy Crush Saga מכניס כל יום כ-630 אלף דולרים לגרסת ה-iOS.  לאפליקציה יש קהל מעריצים אדוק, עם למעלה מ- 6 מיליון משתמשים פעילים ביום. כל משתמש מכניס לחברה כ- 3 דולרים. הנתון כולל את הכנסות מרכישות בתוך המשחק ומפרסומות.

עדכון 16.11.13: עד כה הורדה האפליקציה ע"י חצי מיליארד משתמשים ברחבי העולם. האפליקציה מכניסה למפתחים 875,000 דולרים כל יום מקניות בתוך האפליקציה בארה"ב במכשירי iOS. עד כה שוחקו בה 150 מיליארד משחקים.

 
Candy Crush Saga

הערה: יש משחק הרפתקאות בקונספט דומה בשם Pet Rescue Saga, שעוסק בבע"ח מסוגים שונים שיש להצילם. גם אפליקציה זו היא מבית היוצר של Candy crush וצריך להתאים בלוקים מאותו הצבע יחד, תוך שמירה על בעלי החיים מסביב. גם כאן יש  מאות שלבים. 
לאנדרואיד
לאייפד, איפוד ואייפון
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share