Telecom News - פלאפון ולאומי קארד משיקות את שרות "Fast Pay"

פלאפון ולאומי קארד משיקות את שרות "Fast Pay"

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון ולאומי קארד משיקות את שרות "Fast Pay"
פלאפון ולאומי קארד משיקות את שרות "Fast Pay"
מאת: חיים חביב, 15.7.13, 19:00גיל שרון
 
דרך מהירה לתשלומים בסלולר באמצעות כרטיס אשראי חוץ בנקאי ומדבקת NFC. ההטבות בדרך.
 
חודש לאחר ההכרזה על שיתוף פעולה במיזם הארנק סלולרי, הודיעו היום (ב') פלאפון ולאומי קארד על השקת שירות תשלומים משותף"Fast pay", הכולל כרטיס אשראי חוץ בנקאי ומדבקת תשלומים, שיציעו פתרון NFC (ר"ת Near Field Communication), בטכנולוגיית Contactless (נטולת מגע), המאפשר לשלם במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם ולזכות בהטבות.
 
במסגרת שיתוף הפעולה, יוכל כל לקוח פלאפון לקבל מוצר הכולל כרטיס אשראי חוץ בנקאי של לאומי קארד וכן מדבקת אשראי, אותה ניתן להדביק על מכשיר הסלולר. המדבקה מהווה למעשה "שלוחה" של כרטיס האשראי של הלקוח ומאפשרת ביצוע תשלום במסופון חכם באמצעות מכשיר הטלפון הנייד אליו מוצמדת המדבקה. כל עסקה שתתבצע באמצעות המדבקה או כרטיס האשראי, תהיה חלק ממסגרת האשראי של הכרטיס הפיזי ותופיע בפירוט העסקאות שישלחו ללקוח על ידי חברת האשראי. בנוסף, לקוחות פלאפון יוכלו לנהל את חשבונם באמצעות אפליקציית 'ארנק פלוס' של לאומי קארד שתאפשר לנהל הוצאות בצורה חכמה, לקבל קופונים ומבצעים אטרקטיבים וייחודיים.
 
התשלום במסופונים חכמים יתאפשר ברשתות סינמה סיטי וארקפה ובשבועות הקרובים יצטרפו רשתות נוספות מתחום הקמעונאות, לצד עשרות נקודות מכירה של חברת פלאפון. בנוסף, יוכלו הצרכנים להשתמש בכרטיס בבתי עסק מובילים בעולם, בהם: KFC, Office Depot, Subway, 7Eleven, Mcdonalds, NYC Taxi, Wendy's, Tesco, CVS ועוד.
 
גיל שרון (בתמונה), מנכ"ל פלאפון: "שוק התשלומים הסלולרי בישראל נמצא בתחילת דרכו, אך יתרונותיו הרבים יהפכו אותו לאמצעי התשלום הזמין, הנוח ולבסוף גם לפופולרי ביותר. אני מאמין ששיתוף הפעולה עם לאומי קארד יגדיל באופן משמעותי הן את מספר העסקים המאפשרים תשלום מתקדם באמצעות הסלולר והן את האטרקטיביות של השירות לקהל הרחב. אני צופה כי תוך מספר שנים, יחליף התשלום בסלולר באמצעות NFC את כרטיס האשראי המסורתי".
 
חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד: "כחברת האשראי הראשונה שנכנסה לתחום התשלומים הסלולריים, אנו שמחים להוביל את השלב הבא, ולהשיק תכנית משותפת ראשונה מסוגה עם חברת תקשורת מובילה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה עם פלאפון, המשרתת שלושה מיליון לקוחות ובעלת מערך מכירות בפריסה ארצית, יקדם עוד יותר את החיבור בין הארנק למכשיר הסלולרי, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה תפיסתית, ויסייע בשינוי הרגלי התשלום בישראל."
 
ההצטרפות לשירות ולכרטיס האשראי תתבצע במרכזי השירות והמכירה של פלאפון, בעמדות ייעודיות של לאומי קארד וכן במוקדים הטלפוניים של לאומי קארד. את כרטיס האשראי והמדבקה יקבלו הלקוחות לביתם.
 
ללקוחות פלאפון מובטחת הטבה בהצטרפות לשרות 'Fast Pay' לרבות: הטבה בשווי עד 100 ₪ ללקוחות פלאפון בחשבון הסלולרי במועד ההצטרפות, Cash Back – החזר כספי בסך 15 ₪ על כל רכישה בסך 100 ₪ ומעלה בבתי עסק שונים, שיינתן במעמד החיוב, הנחות 1+1 של לאומי קארד (סרטים, מופעים, מסעדות ועוד), הנחות קבועות עד 12% באלפי בתי עסק, פטור מתשלום דמי כרטיס בשנה הראשונה.
 
האשראי. בעזרת פרטי הכרטיס שהוזנו מראש לכל מכשיר נייד, הקורא מזהה את הפרטים האישיים של הקונה ומשלים את התשלום.
 
NFC
Bookmark and Share