Telecom News - למשטרה באהבה

למשטרה באהבה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> למשטרה באהבה
למשטרה באהבה
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.13, 20:00מוטורולה ישראל

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי בחולון עיצבו מערכת מחשוב חדישה לניידות המשטרה בהדרכת מהנדסי מוטורולה סולושנס
 
חיי השוטרים והשוטרות בשטח הם, כידוע, מאתגרים ולא קלים. כדי לשפר ולהנעים את עבודתם יזמה מוטורולה סולושנס, המפתחת מערכות תקשורת ומחשוב עבור גופי חירום והצלה, שת"פ עם סטודנטים לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון, שהוזמנו לעצב מערכת מחשוב חדשה לרכבי משטרה וכוחות ביטחון והצלה. היא כוללת מחשב PC מוקשח, תצוגה בגודל "10, מסך מגע, מקלדת ומנשא להתקנת המערכת בכלי רכב שונים.
 
8 צוותים של סטודנטים וסטודנטיות מהמכון הטכנולוגי בחולון הסתערו על המשימה ועיצבו בשבועות האחרונים מוצרים חדשניים שנמסרו לבחינה של מהנדסי מוטורולה סולושנס בפרמטרים של עיצוב, חדשנות, מחיר ויישומיות. במקום הראשון (ובפרס של 6,000 ₪) זכה הצוות של דקלה כהן, שחר קורנבלום ונדב כספי שעבודתם המרהיבה ענתה בצורה האיכותית ביותר להגדרות של מהנדסי מוטורולה.    
 
שמעון דיק, נשיא מוטורולה סולושנס ישראל ציין כי מהנדסי החברה נהנו לשתף פעולה עם הסטודנטים הצעירים. "התרשמנו מאוד מהעיצובים המקוריים והיצירתיים של הסטודנטים ואנו נבחן כיצד לשלבם במערכות הבאות שנפתח בשנים הקרובות למשטרה ולגופים נוספים".
  
תמונת הזוכים והמוצר:
דקלה כהן, שחר קורנבלום ונדב כספי מציגים בגאווה את העבודה שזכתה.
 
תמונת הזוכים:
שלושת הזוכים עם שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל (במרכז) ועם אבי טובה, מנהל מרכז המו"פ של מוטורולה סולושנס בישראל (משמאל)
 
קרדיט צלם: סיוון כפיר
 
Bookmark and Share