Telecom News - PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית

PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית
PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית
מאת: מערכת TelecomNews, 17.7.13, 14:00

מרבית עובדי החברה שנרכשה ישולבו במרכז הפיתוח של PTC בהרצליה.

חברת PTC האמריקאית הודיעה היום על רכישת חברת אניגמה הישראלית. אניגמה מפתחת תוכנה לניהול ואחזקת מאגרי רכיבים טכניים כגון ציוד תעשייתי כבד, חלפי מטוסים ורכבים, ציוד מכני וכד' . מוצריה מסייעים בניהול חיי המוצר לאורך שנות חייו, מרגע יצורו ועד יציאתו משימוש, ומותקנים בחברות מובילות בעולם, כגון: פורד, פדקס  ועוד. מרבית עובדי החברה צפויים להשתלב במרכז הפיתוח של PTC  בהרצליה.

חברת PTC האמריקאית, שבסיסה בבוסטון, עוסקת בפיתוח תוכנה לניהול התכנון, הפיתוח והיצור של מוצרים הנדסיים ((PLM, תוכנות בתחום התיב"ם (CAD), ניהול מחזור חיי פיתוח תוכנה (ALM) וניהול מחזור חיי השירות (SLM), החברה מעסיקה מעל 6,000 עובדים  ומחזור המכירות שלה בשנת 2012 הסתכם בכמיליארד ושלוש מאות מיליון דולר. בין לקוחותיה של  PTC נמנות חברות  יצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם, ביניהן: טויוטה, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה, מוטורולה ועוד. 

מרכז הפיתוח של PTC  בישראל פועל מאז 1991 כמרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב. המרכז מעסיק כ- 250 עובדים בשני מרכזים בהרצליה ובחיפה והינו מרכז הפיתוח השני בגודלו בעולם מחוץ לארה"ב. בשנים האחרונות הגדירה PTC   את מרכז הפיתוח   בישראל כמרכז פיתוח אסטרטגי, והמרכז שילש את גודלו בפחות מעשור. המרכז הישראלי אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של PTC  ביניהם:  אפליקציות Creo, תוכנות התיב"מ של PTC,  Windchill  פתרון ה –  PLM של ,PTC ו-Creo View  פתרון הויזואליזציה  למודלים הנדסיים. בימים אלה נמצאת החברה בתהליך הרחבת מרכז הפיתוח המקומי ומגייסת עשרות עובדים חדשים בנוסף לעשרות עובדי אניגמה המצטרפים אליה עם הרכישה.

פתרונות התוכנה של אניגמה, משלימים את היצע הכלים של PTC  בתחום ה SLM (Service lifecycle management) ומבדלת אותה ממתחרותיה.

זיו בלפר, מנהל מרכז הפיתוח של PTC בישראל: "התוספת של הטכנולוגיה של אניגמה לסל פתרונות PTC מרחיבה את יכולותינו לספק ללקוחותינו פתרון מלא לניהול חיי המוצר. הסיבה שאניגמה הייתה רכישה אטרקטיבית עבורנו היא התאמת הטכנולוגיה לאסטרטגיה של  PTC , הידע והניסיון הרב של עובדי אניגמה, ומאגר הלקוחות המרשים שלה."
הסכם
Bookmark and Share