Telecom News - טכנולוגיה פורצת דרך בייצור שבבי זיכרון מגנטי

טכנולוגיה פורצת דרך בייצור שבבי זיכרון מגנטי

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> טכנולוגיה פורצת דרך בייצור שבבי זיכרון מגנטי
טכנולוגיה פורצת דרך בייצור שבבי זיכרון מגנטי
 מאת: חיים חביב, 17.7.13, 18:30טוואר ג'ז
  
שוק הזיכרונות הבלתי נדיפים צפויים לגדול מ- 210 מיליון דולרים בשנת 2012 ל-2 מיליארד דולרים ב 2018. שוק שבבי ה-MRAM צפוי להפוך לקפיצה מ-25 מיליון דולר למיליארד דולרים.
  
טאואר-ג'אז ו- Crocus הכריזו היום טכנולוגיה פורצת דרך ביישום זיכרון מגנטי - זיכרונות SRAM המשולבים יחד עם זיכרון בלתי נדיף (NVM) . פתרון זה, מהמתקדמים בתעשייה, מספק את הביצועים הטובים ביותר כיום בשוק עם יותר מ-200 מיליארד מחזורי קריאה וכתיבה על מוצר של 4 מגה ביט של זיכרון.
  
מוצרי של Crocus הם בעלי התכונות הטובות ביותר של SRAM מגובה סוללה: גישה מהירה, ניצול כוח ברמה נמוכה ומחזור כתיבה בלתי מוגבל וללא עלות, טעינה מחודשת ושימוש ארוך טווח של סוללות ליתיום.
  
עפ"י דו"ח חברת המחקר Yole Development, שבבי זיכרון בלתי נדיפים עם צפיפות גבוהה, יאפשרו אפליקציות רבות חדשות וירחיבו את הצריכה בשוק בחומש הקרוב. הגידול העיקרי באפליקציות חדשות המשתמשות בזיכרון בלתי נדיף צפוי בשוק התעשייתי, שוק התחבורה, זיכרון לחברות גדולות, כרטיסים חכמים, טלפונים סלולאריים וזיכרון מסיבי של מידע.
  
ברטראנד פ. קאמבו, יו"ר קרוקס טכנולוגי: "Crocus וטאואר-ג'אז משתפות פעולה זה שנים רבות בפיתוח טכנולוגיה פורצת דרך זו בכדי לתמוך בשווקים המתרבים וגדלים המבוססים על זכרונות NVM כמו זיכרון לחברות גדולות, MCUs לכרטיסים חכמים, אפליקציות תעשייתיות וקשורות לתעשיית הרכב, טלפונים ניידים ועוד".
 
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז: "טכנולוגיה זו עולה על כל טכנולוגית MRAM הקיימת היום בשוק. יש לנו בטאואר-ג'אז היסטוריה ארוכת שנים וניסיון רב עם NVM ואנו גאים להצהיר שפעילות ה-MRAM וההישגים עם ברטראנד והצוות שלו ב- Crocus מהפכניים ומציעים פתרונות חדשניים ללקוחותינו."
 
 
טאואר-ג'אז הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), שנוסדה בישראל ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.095 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף, מציעה החברה פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי. לחברה 4 מתקני ייצור בהם אחד במגדל העמק בישראל .
Bookmark and Share