Telecom News - יבמ: הסכם במיליארדי דולר עם בנק יוניקרדיט לשותפות אסטרטגית באספקת שירותים חדשים לעשר שנים

יבמ: הסכם במיליארדי דולר עם בנק יוניקרדיט לשותפות אסטרטגית באספקת שירותים חדשים לעשר שנים

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יבמ: הסכם במיליארדי דולר עם בנק יוניקרדיט לשותפות אסטרטגית באספקת שירותים חדשים לעשר שנים
יבמ: הסכם במיליארדי דולר עם בנק יוניקרדיט לשותפות אסטרטגית באספקת שירותים חדשים לעשר שנים
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.13, 19:00IBM

IBM חתמה על הסכם לעשר שנים בהיקף של מיליארדי דולרים, במסגרתו תוביל תהליך שינוי כולל במערך תשתיות טכנולוגיות המידע של בנק UniCredit, ופעילותו בתחומי הבנקאות המסחרית והפרטית באירופה.

בזכות השינוי, צפוי הבנק ליהנות משיפור דרמטי ביעילות התפעול ובגמישות העבודה – בדרך להצגת מודלים חדשים להצעת שירותים, על בסיס תשתיות ענן מחשוב שיוקמו במרכזי עיבוד הנתונים שלו. כתוצאה, יוכלו הלקוחות לגשת לשירותים חדשניים העונים על הצורך הגובר בתחכום, המאפיין את עולם השירותים הפיננסיים באירופה.

במסגרת ההסכם, מקימים יבמ ויוניקרדיט מיזם משותף, המשלב עובדים של שתי החברות באיטליה, גרמניה, אוסטריה, סלובקיה וצ'כיה. החברה המשותפת תשווק ותספק שירותים מקצועיים לא רק לבנק יוניקרדיט, אלא גם לחברות ומוסדות נוספים.

על מנת לקדם את החדשנות בתחום תשתיות מערכות המידע, הנתונים וסביבת הענן בעולם השירותים הפיננסיים, מקימות יבמ ויוניקרדיט "מרכז ליצירת ערך מוסף", שינטר את המגמות בתעשיות הבנקאות וטכנולוגיות המידע ויזהה טכנולוגיות חדשניות העשויות לחולל שינוי מן היסוד בתחום כולו – על מנת לשלב במהירות את החידושים האלה במסגרת התשתיות של יוניקרדיט.

בעזרת ניתוח אנליטי מבוסס כלי ענן, יוכל הבנק לצפות טוב יותר ולהבין את מגמות המסחר בשווקים הפיננסיים, לנהל את מבנה ההוצאות שלו ולהציע את הפתרונות החדשניים ביותר ללקוחותיו.

העסקה עם יוניקרדיט מתווספת לרשימה הולכת ומתארכת של גופים מובילים במגוון רחב של תחומי משק ותעשיה, החוברים אל יבמ על מנת ליהנות מהטכנולוגיות, המומחיות, הניסיון המצטבר ושיטות העבודה המובנות שלה. על פי סקר של יבמ, שהקיף יותר מ- 1,300 עסקים ומקבלי החלטות בתחום טכנולוגיות המידע, ארגונים המוכנים לשיתוף פעולה הדוק עם שותפים אסטרטגיים מציגים ביצועים משופרים בשורת מדדים מקובלים בתעשייה הפיננסית, ובכלל זה הכנסות וקצב הגידול ברווחים.
Bookmark and Share