Telecom News - BabyMinder - לא לשכוח פעוטות ברכב בשוגג

BabyMinder - לא לשכוח פעוטות ברכב בשוגג

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> BabyMinder - לא לשכוח פעוטות ברכב בשוגג
מאת: מערכת Telecom News
22/07/13,  20:15
מטרת / הייעוד של התוכנה: טלמפ משתפת פעולה עם הסטארט אפ הישראלי Anagog אשר השיק היום אפליקציה חדשנית למניעת מקרי השארת פעוטות ברכב

ה- BabyMinder מזהה מצב חנייה והתרחקות הנהג מהרכב ומתריעה בהתאם.
 
טלמפ הישראלית, מקבוצת אינטל, בעלת אפליקציית הניווט M8, והסטארט אפ הישראלי אנגוג (Anagog), הודיעו היום על שיתוף פעולה במסגרתו השיקה אנגוג היום אפליקציה למניעת מקרי השארת פעוטות ברכב בשוגג, BabyMinder, הזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ובעתיד תהיה זמינה עבור מכשירי אייפון.

ה- BabyMinder עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של חברת אנגוג, אשר מסוגלת לזהות אירוע של חניית רכב והתרחקות הנהג מהרכב. בנקודת זמן זו משמיעה האפליקציה התראה קולית אשר מזכירה לנהג לבדוק האם השאיר פעוט ברכב ולהוציאו משם. המשתמש יכול גם להגדיר שעות פעילות מראש להשמעת התזכורת. כאשר הנהג יחנה ויתרחק מהרכב בשעות הפעילות, תושמע ההתראה.


אורי קושניר, מנהל פעילות טלמפ בישראל: "בטיחות בדרכים היא ערך עליון עבור טלמפ ולכם היה חשוב לנו לחבור לאנגוג ולעזור להפיץ אפליקציה מצילת חיים זו בהקדם האפשרי, בעיקר לאור הסיפורים הקשים האחרונים".

היזמים של אנגוג, גיל לוי וירון אייזנבוד: "אנגוג מיישמת באפליקציה זו את אחד מהשירותים מבוססי המיקום (LBS) המהפכניים שפיתחה. לאחרונה, פיתחה אנגוג ערכת פיתוח (sdk), המאפשרת  למפתחים לשלב בקלות, באפליקציות שלהם, יכולות יחודיות רבות כמו זיהוי אוטומטי של כניסת מחזיק הטלפון לרכב. בערכה זו השתמשנו גם לפיתוח היכולת המתוארת כאן".


לא לשכוח בשוגג פעוט ברכב.
שם התוכנה: BabyMinder
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד, שפותחה ע"י שת"פ בין טלמפ (בעלת אפליקציית הניווט M6) והסטארט-אפ הישראלי Anagog, מזהה אירוע של חניית רכב והתרחקות הנהג מהרכב ומשמיעה התראה קולית להזכיר לנהג לבדוק אם השאיר פעוט ברכב.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
תינוק
Bookmark and Share