Telecom News - מדריך להורדה מאובטחת של אפליקציות לאנדרואיד

מדריך להורדה מאובטחת של אפליקציות לאנדרואיד

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> מדריך להורדה מאובטחת של אפליקציות לאנדרואיד
מדריך להורדה מאובטחת של אפליקציות לאנדרואיד
אפליקציות בחינם להורדהמאת: מערכת Telecom News, 23.07.13, 00:08
 
על מנת למנוע הורדת אפליקציות נגועות בווירוסים וברוגלות, מובאות המלצות להורדה בטוחה של אפליקציות למכשירי האנדרואיד.

בעת הורדת אפליקציות לסמארטפונים, עלולים גם להוריד אפליקציות מסוכנות המכילות נוזקות ומרכיבי מעקב וריגול. להלן כמה ההמלצות להורדה מאובטחת של אפליקציות:

1)    מלכתחילה, רצוי להוריד למכשיר אפליקציות האמורות להגן עליו, מעין Apps Manager, שישגיח, שלא יותקנו אפליקציות מסוכנות. יש כמה וכמה אפליקציות כאלה, גם בחינם. ראו למשל בכתבה "אפליקציות מובייל אנטי וירוס כשלו במבחן רוגלות". אמנם האפליקציות לא גילו את כל האיומים, אבל רצוי מאד להתקין אפליקציית הגנה במכשיר, למשל AVAS Mobile Security & Anti Virus.

2)    יש להוריד אפליקציות מחנויות מורשות כמו גוגל פליי ואמזון. יש אתרים המציעים אפליקציות חינמיות, שהן בתשלום בחנויות הרשמיות. הורדה כזו היא מסוכנת מאד מבחינת אבטחה והונאה.

3)    יש להפסיק הורדה של אפליקציה כאשר יש דרישת גישה לכמות גדולה של אינפורמציה (בהרשאות) בלי כל פרופורציה למהות האפליקציה.

4)    בתאריכי מבצעים בחינם והשקות של אפליקציות חדשות יש להיזהר לא להוריד ברשת ובאתרים אפליקציות "מתחזות" ואפילו מזויפות.

5)    בהורדת אפליקציות בחנויות הרשמיות יש להפסיק את ההתקנה אם יש דרישה לצאת מחוץ לחנויות הללו כדי להשלים את ההורדה מכל סיבה שהיא. זו מתכונת להשתלת רוגלות.

6)    בעת הורדת אפליקציות בחנויות הרשמיות רצוי להוריד רק אפליקציות, שהומלצו ע"י גולשים בחנויות עצמן וע"י כתבים באתרי החדשות ובאתרי האפליקציות. חשובים מאד הביקורת של הגולשים והדירוג שלהם של האפליקציות.  כל זאת, כדי למנוע הורדת רוגלות ווירוסים ביחד עם האפליקציות.

7) אם קיבלתם אפליקציה בדואר אלקטרוני - מקומה בפח. כך גם לגבי אפליקציות שמספקים לכם מטלפונים אחרים (דרך בלוטוס', WiFi, סלולר, NFC, חיבור כבל ישיר וכיו"ב). 
 
 
רוגלות ווירוסים

בדיקה מהירה האם הדוא"ל שלך נפרץ - כאן





 
 
Bookmark and Share