Telecom News - תדיראן טלקום בדרך ל- WebRTC

תדיראן טלקום בדרך ל- WebRTC

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> תדיראן טלקום בדרך ל- WebRTC
השלב הבא במהפכת הטלפוניה הווירטואלית מגיע בדמות טלפוניה בכל דפדפן (נייח או נייד), או בשם המקצועי של תקן הקוד הפתוח: WebRTC. תדיראן טלקום החליטה לקפוץ גם על העגלה הזו ולספק שירותים של עולם המחר, כבר היום.
מאת: אבי וייס, 24.7.13, 23:00WebRTC

המהפכה, שעברה תדיראן טלקום, כפי שחשפנו כאן, שבו היא הופכת מחברת פיתוח וייצור של "ברזלים" לחברת פיתוח ושיווק תוכנה, היא רק שלב ראשון במהפכה. לשלב השני קוראים WebRTC. התקן החדש בשם WebRTC נכנס לעולם התקשורת ועתיד לשנות את תעשיית התקשורת מקצה לקצה, תעשייה שכבר עברה את מהפכת ה- VoIP וכעת היא נכנסת למהפכת ה- HTML5 והענן. 

יש בשוק כבר טלפונים ושירותים ראשוניים בגישת ה- WebRTC, אך זו פעם ראשונה שחברה מובילה (מובילת שוק) בעולם הטלפוניה מחליטה, בהחלטה אסטרטגית, לפתח מוצרים ופתרונות מבוססי WebRTC. 

אבנר סנדרוביץ, CTO, תדיראן טלקום: "הסביבה העסקית סביבנו משתנה והכוח של האפליקציות עולה. תשתיות התקשורת נועדו לתת שירות, ולכן יש צורך להתקדם מהר - לאן שהשוק הולך אליו.

יש בישראל, בעולם הטלפוניה, 2 קטבים מנוגדים:
א. מתגים קנייניים יחסית יקרים עם 'אבא' גדול.
ב. מתגי 'קוד פתוח' זולים יחסית עם 'אבא' קטן, שלא תמיד ניתן לסמוך עליו.

לכל קוטב יש יתרונות וחסרונות. היה חסר בשוק פתרון המשלב את כל היתרונות משני הקטבים הללו. זה הכיוון שלנו. מערכות המידע הפכו למוצרי צריכה - CoIT. מי שלא מתקדם, נשאר מאחור ומפסיד. העתיד טמון ב- Unified Communications משולב עם ה- ERP, CRM, וכל שאר רכיבי המערכת בעסקים. לכן, החוכמה היא לתת ערך עסקי, גם לעולם התקשורת: CEBP = Communication Enhanced Business Processes. 

עובדים ומנהלים עוברים לעבוד מסמארטפונים וטאבלטים. לשם התקשורת צריכה להגיע בצורה פתוחה וידידותית. הכל חייב להיות וירטואלי ובענן. בישראל, הסבנו כבר כמה מערכות Contact Center גדולות והפכנו אותן לווירטואליות. בקרוב, נוסיף נדבכים של בקרת השיחות כדי למנוע גניבת שיחות". 

אבי בן-ארי, מנהל Presale, תדיראן טלקום: "המערכת שאנו מציגים, Aeonix, כבר תומכת בבסיסה בדור הבא: WebRTC. אנו מציגים את האפליקציות של הדור הבא, הדור הכי חדיש של עולם התקשורת. אפליקציית ה- Dipatch Console שהשקנו, היא סנונית ראשונה בכיוון הזה.

היכולת לשדרג אפלקציות היא קלה. אנו נציג גם אפליקציות לסלולר, כי כולם עוברים לדבר מהמכשירים הניידים שלהם, במקום מהשולחן שלהם. כך, שנספק גם אפליקציות לסלולר וגם נספק גישה ישירה מהדפדפן הנייד או הנייח. גם מערכת ה- Contact Center תעבור לגרסת Web בגישת ה- WebRTC. בשנה הקרובה כל המערכות סביב ה- Aeonix תשודרגנה לגרסאות התומכות ב- WebRTC".

אבי שלומי, מנכל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל: "שלא תחשוב שהיה לנו קל להחליט ללכת על הכיוון של WebRTC. היו לנו לא מעט 'פרפרים בבטן'. שקלנו את היתרונות והחסרונות ובדקנו לאן השוק הולך, והחלטנו להוביל את המהפכה הזו גם בכיוון של ה- WebRTC. בקרוב נחשוף את הפיתוחים החדשים שלנו בכיוון הזה. אנו נעשה מהפכה בדרך בה אנשים ניגשים אל עולם התקשורת". 

אין ספק, שמדובר ב"רעידת אדמה" של עולם התקשורת העסקית, שמאבדת את "הברזלים" לטובת יישומים ניידים וגישה חופשית מכל דפדפן - לכל יכולות עולם התקשורת העסקי, מבלי צורך לטעון איזו תוכנה במערכת על מכשירי הקצה דוגמת SoftPhone, ובלי מרכזיה פיזית. 
 
מרכזייה



 
 
Bookmark and Share