Telecom News - F5 משפרת אינטגרציית רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ויכולות שרידות מחשוב ענן

F5 משפרת אינטגרציית רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ויכולות שרידות מחשוב ענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> F5 משפרת אינטגרציית רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ויכולות שרידות מחשוב ענן
F5 משפרת אינטגרציית רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ויכולות שרידות מחשוב ענן
מאת: מערכת Telecom News, 24.7.13, 13:30F5
 
 מספקת את פלטפורמת החומרה והתוכנה האחודה היחידה להעברת שירותים; מציגה פתרונות פיזיים ווירטואליים בעלי יכולות הקצאת משאבים חכמה.
 
 חברת F5 הכריזה על פתרונות חדשים שיקלו על ארגונים להתאים את משאביהם למחשוב ענן, להרחיב פריסות של רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) ולהוסיף אינטליגנציה ויכולת תכנות לסביבות IT. באמצעות חבילה אחודה של מוצרים פיזיים ווירטואליים הכוללת את הארכיטקטורה החדשנית להקצאת משאבים חכמה ScaleN, ארגונים יכולים לשנות את היקף פעילותם כך שימצו את הפוטנציאל המלא של וירטואליזציה, מחשוב ענן ו-IT לפי דרישה.
 
בהכרזה החדשה, F5 מציגה את הפתרונות הבאים:
 
  • תוכנת BIG-IP v11.4, המספקת פונקציות מתקדמות ובכללן יכולות אינטגרציה עם מבני רשתות מוגדרות תוכנה על בסיס סביבות VXLAN ו-NVGRE
  • יכולות תכנות משופרות ויכולת הרחבה באמצעות טכנולוגיית iCall החדשה של F5, המבצעת אוטומציה של החלטות מבוססות-אירועים ברשת
  • השלמת הרענון של חומרת BIG-IP
  • רישוי לפי דרישה
  • פתרונות בעלי עוצמה גדולה יותר של מהדורות וירטואליות של BIG-IP, עם תמיכת ה-hypervisor (תוכנה, קושחה או חומרה שיוצרת ומריצה מכונות וירטואליות) המקיפה ביותר בשוק.
 "עבור ארגונים שמאמצים טכנולוגיות מתהוות כמו רשתות מוגדרות תוכנה, יש חשיבות קריטית להבין את צורכי היישומים", אמר גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יוון וטורקיה ב-F5. ". F5 מספקת את הכלים לטיפול בדרישות הגוברות של העברת יישומים בלי להקריב את גמישות הרשת או את חוויית המשתמש. פתרונות חדשים אלה מאפשרים ללקוחותינו לאמץ את דגם התשתית המתאים ביותר לצורכיהם, ללא תלות בצורה בה נפרסים הדטה סנטר, מחשוב הענן או משאבי הרשתות מוגדרות התוכנה".

אודות ארכיטקטורת ScaleN של F5
 
טכנולוגיית ScaleN מקצה בצורה חכמה משאבים כך שיתאימו בהיקפם לצורכי הארגון. הקצאת המשאבים מתוכננת לפלטפורמות פיזיות ווירטואליות ומאפשרת את הגמישות והעמידות הגבוהות ביותר.
 
בשונה מפתרונות של ספקים אחרים שמתאימים את היקף הקיבולת בצורה שאינה מיטבית, טכנולוגיית ScaleN מאפשרת לארגונים לנהל משאבים בצורה דינמית על ידי הקצאה של משאבים ליישום ספציפי, שירות ספציפי או תסריט ספציפי. מנהלי IT יכולים לממש בחופשיות מערכות גמישות מאוד שמתאימות את היקף המשאבים לכל מיקום של ענן מחשוב או של דטה סנטר, על בסיס דרישות היישומים, ואז להתאים את ההיקף של משאבים אלה בחזרה כאשר הם כבר לא נדרשים.
 
לקוחות נהנים משימוש חכם במשאבים על בסיס מדיניות עסקית ונהנים מהיכולת לשלב שירותי העברת יישומים עם יוזמות בתחומי ה-SDN, מחשוב הענן והווירטואליזציה.
 
בנוסף, רק טכנולוגיית ScaleN מאפשרת איחוד תשתיות בצורה חלקה ומיקסום זמינות היישומים בלי לשלם מחיר נלווה בתחום הביצועים. כאשר משווים את רמות הביצועים והשרידות של התקנים, הפתרון של F5 יכול לבצע התאמת היקף של תשתיות בחמישית העלות מזו של מוצרים מתחרים. 
Bookmark and Share