Telecom News - רשת חנויות הסלולר Best Mobile תשווק כיסוי סולארי וכיסוי דמוי עור לאייפד

רשת חנויות הסלולר Best Mobile תשווק כיסוי סולארי וכיסוי דמוי עור לאייפד

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> רשת חנויות הסלולר Best Mobile תשווק כיסוי סולארי וכיסוי דמוי עור לאייפד
רשת חנויות הסלולר Best Mobile תשווק כיסוי סולארי וכיסוי דמוי עור לאייפד
מאת: מערכת Telecom News, 24.7.13, 14:00כיסוי עור
 
  • הכיסוי הסולארי יטעין את האייפד באמצעות קרני השמש ומיקרו USB
  • הכיסויים בעלי מקלדת מגנטית נפרדת, דקה במיוחד ובעלת מקשי גומי רכים
 
רשת חנויות הסלולר Best Mobile מקבוצת ח.י, תשווק כיסוי סולארי שמטעין את הטאבלט באמצעות קרני השמש ומיקרו USB של חברת לוגיטק וכיסוי דמוי עור של חברת NOVOGO.
 
מדובר בנרתיקים בעלי מקלדת Bluetooth המתאימים לאייפד 2/3. הכיסויים מקנים הגנה מושלמת לאייפד ובעלי מעמד ארגונומי לנוחיות הקלדה וצפייה, קל משקל ומתאים לניידות. כמו כן, הכיסויים מאפשרים גישה נוחה לפונקציות הפד. המקלדת מסתנכרנת עם הפד בטכנולוגיית BT והיא בעלת מקשי גומי רכים.
 
המקלדת היא מגנטית נפרדת, דקה במיוחד ובה מקשי קיצור דרך כגון: שינה, נעילה, מצגת, בית ועוד. ראוי לציין כי המקלדת של הכיסוי הסולארי היא אלחוטית  ומגיעה ב- 2 גרסאות הראשונה כוללת את השפות עברית ואנגלית והגרסה השנייה כוללת עברית, אנגלית וערבית.
 
כיסוי המקלדת הסולארי ישווק בסניפי רשת Best Mobile במחיר של 145 ₪ והכיסוי דמוי עור ישווק במחיר של  139 ₪. Best Mobile היא רשת חנויות מתמחה בפריסה ארצית למכירת מכשירים ניידים, ציוד סלולארי ואביזרים נלווים. הרשת, אשר נרכשה על ידי קבוצת ח.י במהלך 2012, מונה כיום 24 סניפים והיא צפויה להמשיך בתהליך ההתרחבות ולפתוח 6 סניפים נוספים במהלך 2013, דבר שיובילו את פריסת הרשת ל- 30 סניפים ברחבי הארץ עד סוף שנת 2013.
Bookmark and Share