Telecom News - WebRTC הוא העתיד בעולם התקשורת והבסיס לעבודה קבוצתית בווידיאו

WebRTC הוא העתיד בעולם התקשורת והבסיס לעבודה קבוצתית בווידיאו

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> WebRTC הוא העתיד בעולם התקשורת והבסיס לעבודה קבוצתית בווידיאו
WebRTC הוא העתיד בעולם התקשורת והבסיס לעבודה קבוצתית בווידיאו
מאת: אבי וייס, 28.7.13, 00:20גארי ברנט
 
עולם הטלפוניה עובר מ"ברזלים" לאפליקציות פתוחות. זו התמצית של תפיסת העולם החדש של Avaya, שמשלבת את היכולות של רדוויז'ן לפתרונות עבודה קבוצתית המתמזגת עם מוקדי השירות, ליישות אחת שקופה ופתוחה.  מהפכה במיטבה.   
 
"אני רואה, שהעולם העסקי הולך לכיוון של 3 מכשירי קצה לכל אדם. זה מתפתח באופן טבעי ואנשים מתרגלים לתחזק אצלם כמה מכשירים במקביל", מדגיש גארי ברנט (Gary E. Barnett), סגן נשיא בכיר ומנכ"ל "עבודה קבוצתית" (Collaboration), חברת אוויה. "במקביל, האפליקציות נהיות ידידותיות ומאוד נגישות לכל אחד. אנשים הפסיקו לקרוא ספרי הדרכה להפעלת מכשירים ותוכנות. מערכות ההפעלה הניידות הן יותר טבעיות להתנהגות האנושית. לכן, אנו מעוניינים לתת לארגונים כלים כדי לנהל את העבודה אצלם ולהפוך אותה לפרודוקטיבית, קבוצתית, באמצעות הכלים החדשים הללו. הכלים הללו יפעלו על כל מכשירי הקצה באשר הם, באופן שקוף למשתמשי הקצה, עם יכולות וידיאו ב- HD".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם גארי ברנט, סגן נשיא בכיר בחברת אוויה, כדי לשמוע לאן הולך עולם העבודה החדש, שמבוסס על עיקרון הניידות והעבודה הקבוצתית בכל מקום. עולם התקשורת מצוי במהפכה אדירה ועובר תהליכי וירטואליזציה ומעבר לענן. כך, התקשורת היא עוד אפליקציה בסט האפליקציות, שמשמשות את המנהלים והעובדים, על מכשירי הקצה הניידים, שהם מחזיקים בידם.  
 
שאלה: מה מטרת ביקורך בישראל?
גארי ברנט: "אני מגיע לעיתים קרובות לישראל, בעיקר כדי לקדם את מרכז הפיתוח הגדול שלנו כאן בישראל, וכמובן לפגוש לקוחות ושותפים.
 
ישראל חשובה לנו באוויה, גם מההיבט של הפיתוחים הנעשים בישראל וגם מההיבט של הלקוחות הרבים, שיש לנו כאן. יש בישראל שוק גדול יחסית עבורנו. אנו משקיעים לא מעט במו"פ בישראל וההשקעה הגדולה ביותר שלנו הייתה הרכישה של רדוויז'ן מקבוצת רד.
 
גם כשאני לא נמצא בישראל, אני, כמו כל יתר חברי ההנהלה, מקיימים קשר קבוע בשיחות וידיאו בין ישראל לארה"ב".
 
שאלה: מה השגתם מרכישת רדוויז'ן (שנרכשה לפי הפרסומים ב- 230 מיליון דולרים)?
תשובה: "ההחלטה על רכישת רדוויז'ן הגיעה מכמה כיוונים: המוצרים, ההיבט הכספי ויכולות הפיתוח והמפתחים. הנקודה המרכזית: אני מאמין שתחום הווידיאו יהיה הנושא המרכזי בארגונים ובעסקים בעשור הקרוב והלאה.
 
הזמן של כל עובד ומנהל הוא יקר. הווידיאו מקרב בין אנשים, שיכולים לעבוד בכל מקום בעולם. מה שמשך את תשומת ליבנו ברדוויז'ן הוא, שהיא באה עם פתרונות חזקים לתחום הווידיאו ב- IP, על כל מכשיר קצה ועל כל רשת. זה התחום החשוב ביותר בעולם הווידיאו. נגמר העידן בו מנהלים מוכנים לשלם מחירים אסטרונומיים, כדי לקיים שיחות ועידה בוידיאו. עקב העלויות, הווידיאו לא היה זמין לכל אחד. הוא לא היה נוח לתפעול ודרש ציוד ייחודי. זה נגמר.
 
הווידיאו שהציגה רדוויז'ן, הוא חלק מהעבודה היום יומית, קל לתפעול ומצוי על כל מכשיר קצה בכל מערכות ההפעלה. אנו עברנו לעולם של מכשירי קצה, במיוחד הניידים, דוגמת סמארטפונים וטאבלטים, ולשם הפתרון הזה מתאים".
 
שאלה: איך השוק מקבל את פתרונות הללו והאם תשמרו על המותג "רדוויז'ן"?
תשובה: "אנו מעוניינים לשמור גם על החדשנות וגם על הלקוחות של רדוויז'ן. לכן, מיזגנו את כל מה שלא קשור לפיתוח ולייצור. כל מה שקשור ל'משרד האחורי', כמו כספים, כוח אדם, וכיו"ב, מוזג לתוך אוויה. את תחום פיתוח המוצר אנו מחזקים ומשלבים עם הקו של מוצרי אוויה, כחלק בלתי נפרד מקו זה, אך תוך שמירת שם המותג של רדוויז'ן".  
 
שאלה: איך מתבצע השילוב של מוצרי אוויה עם רדוויז'ן?
תשובה: "השילוב נעשה בעיקר בענן. היתרון של הפתרונות של רדוויז'ן הוא, שהמוצרים שהם פיתחו ומפתחים מספקים וידיאו באיכות HD על ערוצי תקשורת צרים, לרבות ערוצי הסלולר הצרים. זה תואם בדיוק לקו מוצרי הרשת של אוויה.
 
ביצענו אינטגרציה של כל מוצרי הטלפוניה של אוויה ואנו משלבים את כל הטכנולוגיות הבאות מהפיתוחים של אוויה עם אלו, שפותחו ע"י רדוויז'ן. מגרסה 7.6 של המערכת של רדוויז'ן, שיצאה אך לאחרונה לשוק, המערכת הזו תואמת לחלוטין ומשולבת עם מערכת אאורה (Aura) של אוויה. זה מכיל את כל היכולות שיש לאוויה להציע לעולם העסקי והארגוני, כולל תאימות לאחור למערכות הישנות.
 
בנוסף, אנו ממליצים ללקוחות, שיש להם עדיין מערכות של נורטל ברשת, לבצע המרה מהפלטפורמות של נורטל לפלטפורמות של אוויה, עם יכולות הווידיאו המשולבות של אאורה".
 
שאלה: מה הלקוחות שלכם מחפשים היום לפלטפורמות עבודה בארגון?
תשובה: "אנו רואים, שיש דרישה הולכת וגוברת בארגונים ובעסקים לווידיאו. בעיקר בגלל הנגישות והתפשטות תופעת ה- BYOD. מדובר בתהליך של 'התפוצצות' של התופעה, בה מנהלים ועובדים מגיעים לעבודה עם מכשירי הקצה שלהם ורוצים לעבוד מכל מקום ובכל זמן. אנו מציעים להם לנהל את הווידיאו על כל מכשירי הקצה. כך, שניתן יהיה לבצע 'עבודה קבוצתית' בצורה פשוטה ושקופה למשתמשי הקצה. אנו עובדים בעניין זה עם שותפים ואינטגרטורים, כדי להטמיע את המערכות בארגונים.
 
בנוסף, יש גידול עצום של זרימת וידיאו במוקדי שירות – Contact Centers. אני מצפה, שכמעט כל מוקדי השירות יעברו לעבוד עם וידיאו בקרוב. הסיבה די ברורה: המתקשרים למוקדים מתחילים להתקשר עם וידיאו ומצפים שתהיה לזה, באופן שקוף, תמיכה ממוקד השירות והתמיכה אליו התקשרו".
 
שאלה: איך אתם מגיעים לשקיפות בהפעלת וידיאו על מכשירי הקצה מכל סוג?
תשובה: "אנו באים לשוק עם פתרונות של WebRTC. זה עובד מעל כל דפדפן. המשתמש מוריד בפעם הראשונה, בלי שהוא ירגיש, Plug-in קטן על הדפדפן, וזה עובד עבורו שקוף בכל מכשיר קצה. זאת, כי בכל מכשיר קצה יש דפדפן, לא חשוב מה סוג הדפדפן שיש על המכשיר".
 
שאלה: למה בחרתם ב- WebRTC, שהיא פלטפורמה פתוחה?
תשובה: "זה חלק מהגישה של אוויה לעבודה עם מערכות פתוחות. זאת, בניגוד לחברות אחרות העובדות עם מערכות קנייניות. אני חש במפגשים שלי עם הלקוחות, שהם רוצים את חופש הבחירה ולא להיות כבולים למערכות קנייניות.
 
כמה סיבות הניעו אותנו לבחור ב- WebRTC:
א. פשטות ושקיפות. זה מתאים לכל דפדפן ללא צורך בתוכנת לקוח (Client). דהיינו: המשתמש לא צריך לטעון תוכנה ולא צריך לנהל איזו תוכנה אצלו. גם לא צריך ללמד את המשתמש איך משתמשים בתוכנה לעבודה קבוצתית. כל משתמש רגיל להשתמש בדפדפן. זה שקוף ופשוט עבורו.
ב. זה מתאים לכל אחד, לכל לקוח בכל מקום ועל כל מכשיר ובכל רשת.
ג. זה מפותח במלואו ע"י קבוצת הפיתוח של רדוויז'ן בישראל, בשת"פ עם שאר חלקי גופי הפיתוח באוויה בעולמית.
 
לכן, אנו מספקים פתרון המתאים לכל ארגון ולכל מכשיר קצה, בלי צורך להחליף מערכות או לטעון תוכנות כבדות על הרשת ועל מכשירי הקצה. אנו לא מסתפקים רק ב- WebRTC. אנו מספקים גם אפליקציות – Apps המתאימות למערכות ההפעלה השונות על הסמארטפונים והטאבלטים. כך, שיש לארגון בחירה של מגוון פתרונות למכשירי הקצה.
 
בנוסף, אנו מספקים פתרונות לארגונים הרוצים את הווידיאו על המחשבים הנייחים של המנהלים והעובדים. לא כולם עברו למכשירים ניידים. יש עדיין הרבה מאוד מחשבים שולחניים. אמנם, יש גידול ניכר בשימוש בטאבלטים ושאר המכשירים הניידים, אך אסור לנו להתעלם מהעולם הקיים של מחשבי PC. לכן, יש לנו גם אפליקציות למחשבים הללו. הכל עובד במערכת אחת השקופה למשתמשי הקצה".
 
שאלה: לאן התחום הזה מתפתח?
תשובה: "יש כמה כיוונים חזקים בשוק ובתעשיית התקשורת המשפיעים עלינו ועל כל המנהלים והעובדים בארגונים ובעסקים:
 
א. עלייה של חשיבות הווידאו בארגונים. זה החל גם בתחומים דוגמת מוקדי השירות. פתרון הווידיאו חייב להיות חלק ממערכות העבודה ולא כפתרון נפרד.
 
ב. ה- Unified Communications וה- Contact Centers הולכים למיזוג. זה יהפוך ליישות מאוחדת. מדובר כאן במהפכה תפיסתית וארגונית לגבי מקומו של מוקד השירות בארגון.
 
ה- Contact Center לא יישאר ישות נפרדת בארגון. שתי הישויות הללו כבר די קרובות לאיחוד המתקרב ובא.
 
ג. איחוד בין מערכות ה- Data וה- Web. המהלך הזה הוא חלק מהמעבר ל- Unified Communications. המערכות הולכות לכיוון של פלטפורמות פתוחות. ה- SIP הוא הבסיס והמרכז של הכיוון החדש הזה. וידיאו וקול יהיו על כל מכשירי הקצה. מערכות העבודה הקבוצתית תהיינה פתוחות ועל כל מכשיר קצה.
 
אנו מספקים API ו- SDK לכל מי שרוצה לפתח על הפלטפורמות הפתוחות שלנו. מפתחים מצד ג' יכולים ליישם פתרונות המתאימים לצרכים של כל עסק וליישם במהירות פתרונות פתוחים בהתאמה מקומית. נגמר העידן של תלות בספק אחד, המתנה של שנים לפיתוח מערכות והמתנה ארוכה להתאמות מקומיות של המערכות לצרכים מקומיים של הארגון".
 
שאלה: למה צריך לאחד את מוקד השירות - הפונה החוצה ללקוחות, עם כלי העבודה הקבוצתית בתוך הארגון פנימה?
תשובה: "כי לשם השוק הולך וזה הצורך של הלקוחות. אדם המתקשר למוקד שירות, רוצה להגיע כמה שיותר מהר לאדם הנכון, כדי שיפתור לו את הבעיה שבגללה הוא התקשר, או יספק לו את המידע שהוא מחפש, או ימכור לו את המוצר או השירות שהוא מבקש.
 
לכן, המתקשר רוצה פתרון אישי ושירות אישי. בד"כ, לא ניתן לספק את השירות האישי הזה במוקד השירות, אלא בתוך הארגון. לכן, עולה כאן הצורך לספק שירות טוב יותר ללקוחות. זה אפשרי אם מבצעים 'תקשורת פתוחה' בין מוקד השירות לבין המערכות בתוך הארגון. צריך זרימה חלקה של התקשורת, כך שהפונה יקבל את המענה הנכון, היעיל והמהיר עבורו.
 
כבר כיום, על פי סקרים שערכנו, בארגונים רבים מועברים כ- 10% מהשיחות המתקבלות במוקדי השירות, מהמוקדים אל תוך הארגון, לאדם הנוגע בדבר, שיכול לתת פתרון ישיר לפונה. האחוז הזה גדל מידי שנה. ברור לנו, שזה הכיוון של ההתפתחות הזו.
 
אנו רוצים להוביל מהפכה בתפיסת ההפעלה של מוקדי השירות. להעלים את הקו המפריד בין מוקד השירות למחלקות הארגוניות פנימה".
 
שאלה: לאן אתם הולכים מכאן?
גארי ברנט: "אני מאמין, שהחברות עוברות לכיוון של התקנת מערכות פתוחות אצלן. אני מאמין בכיוון של איחוד העבודה הקבוצתית בתוך הארגון עם מערכות מוקדי השירות. אנו כעת מצויים בשלב של פיתוח מערכי אבטחה, שיתמכו באיחוד בין ה- UC וה- CC. זה יצור מערכת עסקית אחת עבור הארגון ויספק לו יכולות חדשות לייעול העבודה בין כל עובדיו.
 
אנו מספקים לשוק Complete Stack. פתרון מלא ופתוח של פלטפורמות עבודה קבוצתית, עם כל היכולות של הווידיאו ושאר הכלים. זה פתרון ייחודי בשוק. המבט שלנו הוא תוצאה של השינוי שחל בתפיסת העולם של הלקוחות.
 
בנוסף, אם חסר ללקוחות יישום מסוים לצרכים הפנימיים שלהם, הם יכולים לפתח את הפתרון הזה מהר ובעצמם. זאת, כי אנו מספקים מערכות ארגוניות פתוחות. זה אין למתחרים שלנו.
 
המטרה שלנו ברורה: לספק ללקוחות פתרון מלא קצה לקצה, שרץ על כל מכשירי הקצה. זה הכוח, שנולד מהשילוב של אוויה ורדוויז'ן. הכיוון הוא די ברור: משלבים את עולם ה- Data עם עולם ה- Web. זאת, תחת מעטפת אחת, נוחה, שקופה וידידותית.
 
השוק משתנה ממש מול העיניים שלנו. הכל הופך לווירטואלי, גם התקשורת. הכל עובר לאפליקציות, כולל כל יישומי התקשורת. כל האפליקציות יכולות לפעול על כל מכשיר הקצה. יש עלייה בדרישה לשירותים מנוהלים בענן. התפיסה של הענן מתחילה לתפוס תאוצה בארגונים.
 
אם המערכות בארגונים הן פתוחות, קל לנהל אותן בשקיפות. ניתן לפתח כלים, שבהם כל ארגון יכול להשתמש. כך, עולם הטלפוניה עובר מברזלים לאפליקציות פתוחות.
 
חשוב להדגיש: אפשר לשמור על QoS ועל רמת ואיכות השירות גם כשעוברים לאפליקציות פתוחות.
 
יש תגובות יפות להתקדמות הזו, כולל בשווקים ורטיקליים. למשל: תחום הבניינים החכמים, תחום הרפואה ועוד. בשווקים הללו היו קשיים ליצור פתרונות למערכות מולטימדיה פתוחות, שתעבודנה על כל מכשירי הקצה. השוק מקבל כעת פתרונות מלאים המשלבים את הכל, לרבות ה- CRM וה- ERP במערכת אחת.
 
ה- Unified Communications הפך למרכיב חשוב בשווקים רבים. יש דוגמה יפה ליישום כזה שלנו בקופת חולים מכבי בישראל. יש דרישה לפתרונות הללו במוסדות חינוך והשכלה הגבוהה. תלמידים ניגשים לכיתת הלימוד הווירטואלית מרחוק והלימודים נהפכים לווירטואליים, עם וידיאו נייד. הווידיאו הנייד הוא פתרון אידאלי לצרכים הללו. השוק צמא לפתרונות מהסוג הזה.
 
בפעם הראשונה בעולם התקשורת דוחף השוק הפרטי את השוק העסקי ומקדים אותו. בעבר, המצב היה בדיוק הפוך. זה שינוי בהתנהגות השוק, שהכיוון שלו ברור וזה לא ישתנה ולא יתהפך. השוק הפרטי הולך לכיוון של מכשירי קצה ניידים וחכמים וזה דוחף את השוק העסקי לאותו כיוון, כי האנשים מביאים את המכשירים הללו מהבית לתוך הארגון. העבודה הקבוצתית משתמשת בכלים הללו במערכות פתוחות וה- WebRTC הוא חלק מהעתיד הזה. העתיד בבסיסו הוא עבודה קבוצתית משולבת וידיאו על כל מכשיר קצה". 
אוויה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים