Telecom News - Noknok - לזיהוי מספרי טלפון לא מוכרים וכינוי של המתקשרים את המשתמש

Noknok - לזיהוי מספרי טלפון לא מוכרים וכינוי של המתקשרים את המשתמש

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Noknok - לזיהוי מספרי טלפון לא מוכרים וכינוי של המתקשרים את המשתמש
מאת: מערכת Telecom News
28/07/13,  16:29
מטרת / הייעוד של התוכנה: עדכון 21.8.14: במקום שיחות בחינם לחו"ל וקבלת שיחות בחינם מהארץ לחו"ל מה שהיה עד כה, המטרה כעת היא זיהוי מספרים לא מוכרים וזיהוי השמות שמכנים המתקשרים את המשתמש.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Noknok - Recognize any caller. לאייפון: Noknok Caller ID.
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: עדכון 21.8.14: האפליקציה בחינם היא אפליקציית OTT שאיפשרה עד אוגוסט 2014  להירשם דרכה ולחייג חינם לחו"ל על רשתות WiFi, 3G, 4G גם לאלה שלא היה להם את האפליקציה. השיחות היוצאות התבססו על חיבור לרשת האינטרנט, השיחות הנכנסות לנמענים לא היו צריכים חיבור ולא  היו צריכים את האפליקציה. היא גם זיהתה את המספר של מי שהתקשר למשתמש והיו בה רינגטונים לשיחות נכנסות.

כעת נסגרה האופציה של שירות השיחות הבינלאומיות שהיא הציעה ללא תשלום והאפליקציה מאפשרת למשתמשים לגלות כיצד מכנים אותם חבריהם, אלה שהתקינו אותה גם כן, ברשימת אנשי הקשר. לצד יכולת זו, היא מאפשרת זיהוי מספרים לא מוכרים. כשהמשתמש מקבל שיחה נכנסת ממספר לא מוכר, האפליקציה מציגה את שמו של המתקשר כפי שהוא שמור בשרתיה. כך שניתן לדעת מי נמצא בצד השני של הקו עוד לפני שנבצע מענה. אולם, היא לא תוכל לעזור במצב של שיחה חסויה.

מאגר השמות נבנה דרך מקורות, שהגישה אליהם חופשית לכל. אולם, עולים סימני שאלה בהתייחס להרשאות הנדרשות לפני התקנת האפליקציה (פרט לגישה לרשימת אנשי הקשר). 

עדכון 30.8.14: עקב ביקורת, היישום המאפשר לראות מי חייג ישתמש רק במאגר של מורידי האפליקציה ולא בכל רשימת אנשי הקשר שלהם.

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share