Telecom News - פריצת דרך לפריסקייל בתחום בסיס שידור סלולר זעיר ביותר

פריצת דרך לפריסקייל בתחום בסיס שידור סלולר זעיר ביותר

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> פריצת דרך לפריסקייל בתחום בסיס שידור סלולר זעיר ביותר
פריצת דרך לפריסקייל בתחום בסיס שידור סלולר זעיר ביותר
מאת: חיים חביב, 28.7.13, 18:00בסיס שידור זעיר
 
לראשונה בישראל הודגמו שיחות בין מכשירי סלולר מסחריים בדור רביעי דרך תחנת בסיס לתא זעיר בגודל של 3 סנטימטרים.
 

מרכז המו"פ של פריסקייל בהרצליה מציג לראשונה בתעשייה פתרון המשלב  WCDMAעם LTE. פריסקייל מצטרפת למועדון קטן ויוקרתי של חברות המחזיקות ביכולת זו.
 
לראשונה בישראל מדגימה חברת פריסקייל שיחות בין מכשירי סלולר מסחריים דרך תחנת בסיס זעירה המבוססת על רכיב החברה. רכיב ה-BSC9132 משמש כליבת המערכת - פתרון חדשני לשוק מתפתח במהירות של תא זעיר. המערכת מהווה פתרון זול ויעיל עבור שווקי ה-WCDMA וה- LTE וטומנת בחובה פוטנציאל עסקי גדול. מדובר ברכיב בגודל 3X3 ס"מ, בעלות נמוכה יחסית, המאפשר פתרון בעל קרינה מופחתת, הספקים הרבה יותר נמוכים וזמינות של טכנולוגיית ה- Base Station לכל אחד מאתנו.
 
אבישי מושקוביץ מנהל מחלקת תוכנה ומערכות בפריסקייל ישראל: "בסיס הידע של פריסקייל העולמית בתחום ה-Baseband נמצא ללא ספק בישראל". פריסקייל הפכה לראשונה בתעשייה שהצליחה לפתח פתרון המשלב  WCDMAעם LTE, ומוסקוביץ' מציין, כי "ההישג הזה מהווה נקודת שיא בעבודה בת כ-6 שנים, במהלכה נבנתה בישראל היכולת והידע הנדרשים לבניית כל האלמנטים הנדרשים לבניית מערכת מורכבת כזאת, בהם: האלגוריתמיקה וחקר התיאוריה של עיבוד אותות המשמש לתקשורת רחבת בסיס, המצאת והגדרת הארכיטקטורה של המאיצים הנדרשים לעיבוד המהיר, הגדרת הרכיב המכיל מעבדי DSP בשם STAR CORE פרי המרכז בישראל, ומעבדי POWER PC השולטים בתחום ה-NETWORKING".
 
מרכז המו"פ בישראל היה אחראי על פיתוחה של תוכנת עיבוד האותות מהרבדים העמוקים ביותר השולטים במאיצים הייעודיים, דרך מערכת ההפעלה – SmartDSP OS וכלה ברכיבי התוכנה המממשים את האלגוריתמיקה. במהלך שלושת החודשים שקדמו לשיחה נכחו במרכז בישראל נציגי חברת ARICENT אשר שילבו את הרמות העליונות של המערכת עם התוכנה שפותחה בפריסקייל, מה שאפשר את ביצוע השיחה. המרכז הישראלי נבחר להובלת הפיתוח והאינטגרציה של מאמץ כלל עולמי בפריסקייל, בשיתוף צוותים מרומניה, הודו וארה"ב.
 
יהודה רודין, מנכ"ל פריסקייל ישראל: "פריסקייל שמה לה למטרה לתת פתרונות מערכתיים מלאים ללקוחותיה המשלבים חומרה ותוכנה ומאפשרים אופטימיזציה והטמעה מהירה. מרכז התכנון בארץ פיתח יכולות גבוהות בתחום המערכתי".   
בסיס סלולר



 
 
Bookmark and Share