Telecom News - יעל מרחיבה השת"פ עם גוגל

יעל מרחיבה השת"פ עם גוגל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יעל מרחיבה השת"פ עם גוגל
יעל מרחיבה השת"פ עם גוגל
מאת: מערכת TelecomNews, 29.7.13, 21:00גוגל
 
הקבוצה חתמה הסכם לשיווק והטמעה של פלטפורמת הענן ופתרונות האנטרפרייז של גוגל.
 
קבוצת יעל - קבוצת IT , המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה - חתמה עם חברת גוגל על הסכם לשיווק והטמעה של פלטפורמת הענן של גוגל – Google cloud platform. במסגרת ההסכם תשמש הקבוצה כשותף אנטרפרייז של גוגל לתחום הטמעת פתרונות הענן, חיפוש ארגוני ומחשוב משרדי בענן.
 
קבוצת יעל משמשת כשותפה של גוגל בישראל וכמשווקת של גוגל אפליקיישנס. ההסכם מרחיב את שיתוף הפעולה בין החברות ומסמיך את יעל לשווק ולהטמיע את מכלול פתרונות האנטרפרייז של גוגל לרבות פלטפורמת הענן ופתרונות הענן שהושקו לאחרונה בעולם.
 
Google cloud platform הינה תשתית ענן אלסטית המיועדת לבניית יישומים, אחסון, הפצת תכנים וניתוח נתונים (ביג דטה). הפלטפורמה מיועדת למשתמש בודד או למיליוני משתמשים בו זמנית.
 
ואדים חשנסקי, CTO בקבוצת יעל: "הסיבה שבחרנו לחבור לגוגל ולהטמיע את פלטפורמת הענן שלה בשוק המקומי, היא יכולתה של הפלטפורמה לספק מענה לכל אתגר עסקי, העומד בפני גופי המחשוב בכל ארגון. בדרך זו נוכל להציע ללקוחותינו פתרון כולל לתשתית ענן, הכולל מחשוב אלסטי, אחסון בנפחים עצומים, הפצת מידע למשתמשים רבים בו זמנית במגוון ערוצי תקשורת. כמו כן, אנו מציעים בניית מחסן נתונים בענן , פלטפורמה אפליקטיבית להרצת יישומים, אירוח שרתים ופתרונות חיפוש ארגוני. הפלטפורמה כבר מותקנת בארגונים רבים בכל העולם ומריצה מיליוני יישומים אצל לקוחות עסקיים בארץ ובעולם. " 
Bookmark and Share