Telecom News - הסתערות אמריקאית על פתרונות הסייבר של ישראל

הסתערות אמריקאית על פתרונות הסייבר של ישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסתערות אמריקאית על פתרונות הסייבר של ישראל
הסתערות אמריקאית על פתרונות הסייבר של ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 30.7.13, 08:00MIW
 
ראשונים לדווח: 60 נציגים אמריקאים מ- 47 גופים פיננסים, השקעה וארגונים עסקיים מובילים, נטלו חלק באירוע במנהטן, שבו הציגו 14 חברות תוכנה ואבטחת מידע ישראליות את פתרונותיהם המלהיבים.
  
עשרות גופים פיננסים, מפיצים, משקיעים וקרנות, קיימו סדרת פגישות החודש עם משלחת בת 15 חברות היי-טק והזנק מישראל, בהן: Barcalays, Citybank,  New York Stock Exchange, Goldman Sachs, Morgan Stanley, A&E TV,  Bloomberg, MetLife ועוד. לדברי המשתתפים זה היה אירוע מדהים מבחינת כמות ואיכות המשתתפים האמריקאים.
  
האירוע שנערך  ונוהל ע"י חברת MIW, בשת"פ עם נספחות ישראל זכה להתלהבות מצד המשתתפים מארה"ב שברובם המכריע הבטיח את השתתפותו באירוע עוקב שכבר נקבע לתאריך ה- 16 לאוקטובר 2013.
  דוד חוה
לדברי דוד חוה )בתמונה משמאל), מנכ"ל חברת הייעוץ MIW: "בהמשך לשיחות שנערכו לאחר הכנס עם נציגי החברות האמריקאיות, הוחלט כי ב-16 באוקטובר השנה יתקיים כנס נוסף, שירחיב וייתן במה גם לחברות הזנק ישראליות לטובת גיוס השקעות.
 
הופתענו מעוצמת העניין שעוררה המשלחת שלנו בקרב גופים אמריקאים. באירוע נטלו חלק גם כתבי עיתונות אמריקאית מ Bloomberg ומה e-Week ."
 נילי שלו
נילי שליו, הנספחת הישראלית בצפון אמריקה (בתמונה משמאל), הציגה בפתיחת האירוע את הפעילות הגדילה והולכת של חברות הזנק בניו יורק שמבססת את מעמדה כמרכז אטרקטיבי עבור  יזמי ההייטק הישראלים.

סין ניקוללו, דירקטור בחברת הפיננסים MetLife (משרתת מעל ל 90 מיליון לקוחות ברחבי העולם), ציין את האירוע כהזדמנות נהדרת שנקרתה עבורו ללמידה מקרוב של טכנולוגיות מעניינות וציין כי עם מספר חברות הוא עומד להמשיך ולבחון התקשרות עסקית.
 
ד"ר אג'י אשטאנה, כלכלן ומנהל פתרונות עסקיים בחברת IBM ציין את החשיבות והתרומה ביכולת להיפגש ביום מרוכז עם קבוצה איכותית וגדולה של חברות הייטק והזנק מישראל. לדבריו' הוא גם ישמח להשתתף באירועים דומים, בפרט בזה המתוכנן כבר לאוקטובר הקרוב.
 עפרה רקלין
לדברי עפרה רקלין, סמנכ"ל שיווק בינלאומי בחברת MIW  (בתמונה משמאל, עם סטיב מילר מ- Data Datagenicsinc), זכו המצגות שנערכות במהלך האירוע לעניין רב ולמעשה הוצגו מול אולם מלא (לינק) הן התמקדו ובתחום הפתרונות לארגונים בינוניים-גדולים, ביניהם:
 
PYRAMID ANALYTICS
מפתחת ממשק משתמש מבוסס דפדפן לתחום הבינה העסקית - מערכות IT שמאפשרות לעובדים להצליב ולנתח מידע ארגוני, שהוא אחד מהטרנדים הטכנולוגים הלוהטים ביותר בעולם. הממשק מזכיר בצורתו את יישומי האופיס של מיקרוסופט, ולכן קל לתפעול יחסית למערכות הבינה העסקית של יבמ, מיקרוסופט או אורקל. בצורה כזו, עובדים רבים יותר חשופים יותר למערכת הבינה העסקית בארגון.
 
OBSERVE IT
מערכת שמאפשרת לעקוב אחרי פעולות שעשו העובדים, ולא פחות חשוב מכך - לסדר ולקדד את הפעולות, כך שניתן יהיה להתמקד במהירות במקום בו אירעה התקלה. בהמשך נסביר איך היא עושה את זה, אך לפני כן נראה איך זה עובד מצד המשתמש: טלפון מעיר את ברוך, מנהל ה-IT  באמצע הלילה. מישהו מספר ששרת X עובד מאוד לאט. אחרי שברוך שולל את כל גורמי החומרה והתוכנה, די ברור שמדובר בטעות אנוש. הוא נכנס למערכת של אובזרב איט ומקבל רשימה של כל האנשים שביצעו פעולות על השרת הזה בזמן האחרון. במקרה הטוב בולט שמו של מישהו שאינו משתמש בשרת בדרך כלל, וכבר יש קצה חוט. אך גם אם נניח שאיננו מוצאים משתמש חריג, אפשר להתחיל לסרוק את כל המשתמשים בשרת ולראות את רשימת המסכים אליהם נכנסו. לינק לאתר החברה - כאן

 
צילום של הקהל באירוע
סרטון - הצוות הישראלי שארגן את האירוע



 
 
Bookmark and Share