Telecom News - 4 חברות פורטפוליו של קסניה גייסו החודש כ - 69 מיליון ₪

4 חברות פורטפוליו של קסניה גייסו החודש כ - 69 מיליון ₪

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 4 חברות פורטפוליו של קסניה גייסו החודש כ - 69 מיליון ₪
4 חברות פורטפוליו של קסניה גייסו החודש כ - 69 מיליון ₪
מאת: מערכת Telecom News, 31.7.13, 10:00
 
סופרפיש מדווחת על השקעה של כ – 36 מיליון ש"ח בחברה.

קסניה ונצ'ר קפיטל מודיעה על גיוס של כ – 36 מיליון ש"ח בסופרפיש (מוחזקת ב - 12.6%) אשר הובל על ידי קרן וינטאג' בהשתתפות המשקיעים הקיימים, קרנות DFJ (Draper Fisher Jurvetson)  ו - DFJ Tamir Fishman Ventures . סופרפיש פיתחה טכנולוגיית חיפוש ויזואלית המתקדמת בעולם. מנוע החיפוש החזותי של החברה יכול לנתח תמונה באופן אלגוריתמי תוך מציאת תמונות דומות, בזמן אמת, ללא צורך בתיוג או התערבות מצד אדם.
 
ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "אנו שמחים על הגיוס בסופרפיש המבוצע בשווי המגלם את הפוטנציאל הרב הטמון בחברה זו. קסניה נמצאת כיום במגמה מואצת של הבשלת חברות הפרוטפוליו שלה ואנחנו סוגרים חודש בו גייסו חברות פורטפוליו שלנו כ- 69 מיליון ש"ח. גיוסים אלו מהווים עדות חד משמעית לאטרקטיביות של חברות הפורטפוליו מול משקיעים ולהיותן חברות בוגרות ומתקדמות. סופרפיש הינה חברה פורצת דרך מבחינה טכנולוגית ועסקית כאחד. הטכנולוגיה שלה במציאת תמונות דומות פועלת באתרי המסחר המקוון המובילים, ועומדת להכנס גם לעולם החברתי".
 
עדי פנחס, מייסד שותף ומנכ"ל סופרפיש: "אנו מתמקדים בהעצמת משתמשים תוך מתן דרכים חדשות לחוות תוכן אינטרנטי ויזואלי על ידי פיתוח טכנולוגיית חיפוש חזותי המתקדמת ביותר בעולם, ויישום שלה במטרה לספק אפשרויות חיפוש חדשות עבור צרכנים ועסקים. מאחר שהיקף אדיר של תמונות ברשתות חברתיות משחק תפקיד כה גדול בחייהם של אנשים באינטרנט, אנו רואים הזדמנות אדירה בפתרון בעיות חיפוש חזותי חדשות, ואנו נרגשים להמשיך לחדש ולהמציא את הדרך בה משתמשים עושים שימוש בתמונותיהם".
סופרפיש התמקדה בפיתוח טכנולוגיית חיפוש ויזואלית והשיקה ב - 2011 את פלטפורמת ה - WindowShopper, המבוססת על הטכנולוגיה שנועדה לשפר חווית קניה מקוונת. היום נעשה שימוש ב – WindowShopper על ידי עשרות מיליוני משתמשים ובקצבים של אלפי חיפושים בשניה. לאחר שהוכחה יכולת שימוש המוני בטכנולוגיה ויצירת ערך מוסף עבור המשתמשים, מתכננת סופרפיש להשיק פתרונות חיפוש ויזואליים גם בסביבת רשתות חברתיות ומכשירים ניידים, כמו גם להפוך את הטכנולוגיה לזמינה עבור צדדים שלישיים.
 
במסגרת סבב הגיוס, אותו הובילה קרן וינטאג' ובו השתתפו בעלי מניות קיימים של סופרפיש התחייבו המשקיעים להשקיע סכום של 8.5 מיליון דולרים בסופרפיש. בנוסף, במסגרת סבב הגיוס הומרה הלוואה המירה שניתנה לסופרפיש ע"י בעלי מניותיה הקיימים, בסכום של 1.5 מיליון דולרים ארה"ב. 
גיוס הון
Bookmark and Share