Telecom News - קבוצת סטוקטון זכתה בתקציב מחקר של כמיליון יורו מטעם האיחוד האירופאי

קבוצת סטוקטון זכתה בתקציב מחקר של כמיליון יורו מטעם האיחוד האירופאי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קבוצת סטוקטון זכתה בתקציב מחקר של כמיליון יורו מטעם האיחוד האירופאי
קבוצת סטוקטון הישראלית זכתה בתקציב מחקר של כמיליון יורו מטעם האיחוד האירופאי
מאת: מערכת Telecom News, 31.7.13, 18:30זיו תירוש
 
קבוצת סטוקטון שותפה בקונסורציום של אוניברסיטאות אירופאיות מובילות החוקרות חומרים מהטבע לפיתוח מוצרי ביו חדשים לחקלאות ולפארמה. הקונסרציום זכה לתקציב של מעל ל-8 מיליון יורו מהאיחוד האירופאי.
 
קבוצת סטוקטון הישראלית, המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות ירוקים לשוק הגנת הצומח, זכתה בשיתוף עשרה גופים נוספים, בתקציב של למעלה מ-8 מיליון יורו מהאיחוד האירופאי.
 
התקציב נועד למחקר ופיתוח מוצרי ביו חדשים לקטילת חרקים ופטריות, כאשר קבוצת סטוקטון, שחלקה בסכום הכולל הנו כמיליון יורו, אחראית על  חקר חומרי הטבע של הקונסורציום בתחום החקלאות, ועל פיתוח מוצרי הגנת הצומח המבוססים על חומרי טבע אלו.
 
את הקונסורציום מובילה אוניברסיטת קופנהגן, המחקר עתיד להימשך שלוש שנים, ושותפות בו ארבע אוניבסיטאות המבצעות מחקר בסיסי, שתי אוניברסיטאות המתמחות באיסוף חומר צמחי מאזורי העולם השונים, יצרנית חומרי גלם, חברות מסחריות בתחומי פארמה וקוסמטיקה, וסטוקסטו ישראל בתחום ההדברה.
 
זיו תירוש, מנכ"ל סטוקטון ישראל (בתמונה), אומר: "אנו גאים לקחת חלק בפיתוח מוצר חדש יחד עם האוניברסיטאות המובילות בתחום באירופה ומכון וויצמן הישראלי, עמו אנו עובדים בשיתופי פעולה נוספים בתחום. אנו מודים לאיחוד האירופאי על האמון שנתן בנו לפיתוח המוצר, ומקווים שיחד עם הגופים הנוספים בקונסורציום נצליח להביא לעולם מוצרי ביו חדשים, אשר ישמשו את החקלאות האירופית והעולמית".
 
האיחוד האירופאי, הידוע כמחמיר בברירת חומרים  לשימוש חקלאי, עתיד להוציא חומרים רבים משימוש, בנוסף למאות רבות של מולקולות שזה מכבר הוצאו משימוש באירופה לאחר ששימשו עשורים רבים את החקלאים. זהו איתות חיובי וכבד משקל לתעשיית הגנת הצומח. ואשרור לקבוצת סטוקטון כי היא בחוד החנית של פיתוח הדורות הבאים של חומרי ההדברה. 
שת"פ
Bookmark and Share