Telecom News - סטארט-אפ יכין עבורכם סרטון תדמיתי בהתבסס על חשבונות לינקדאין ופייסבוק

סטארט-אפ יכין עבורכם סרטון תדמיתי בהתבסס על חשבונות לינקדאין ופייסבוק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארט-אפ יכין עבורכם סרטון תדמיתי בהתבסס על חשבונות לינקדאין ופייסבוק
סטארט-אפ יכין עבורכם סרטון תדמיתי בהתבסס על חשבונות לינקדאין ופייסבוק
מאת: נירית וייס-בלט, 4.8.13, 16:40
 
ראשונים לדווח: הסטארט-אפ הישראלי הצעיר, thename.is, השיק היום את האתר בגרסת בטא חינמית וקרא לקהילת היזמים הישראלית להתנסות בחינם ולחוות דעה.
 
סטארט-אפ ישראלי חדש, בשם thename.is, השיק היום את האתר שלו בגרסת בטא בחינם. מדובר בממשק ההופך את המידע אודותיכם בחשבונות הלינקדאין והפייסבוק לכדי סרטון תדמיתי קצר. המטרה: הדור הבא של הנטוורקינג. ניתן לשלב את הסרטון בחתימת המייל ולשתף אותו ברשתות החברתיות. החזון הנו, שלפני כל פגישה עסקית תוכלו לדעת על האיש/ה שמולכם את המידע המרכזי באופן קצר, ברור וממצה.
 
דובב גולדשטיין, מנהל הפיתוח העסקי של חברת YES, ודרור גליס, מנכ"ל ובעלים של חברת Invenology וסמנכ"ל מוצרים ופיתוח עסקי בחברת@mBox , (בתמונה), הקימו ביחד את חברת thename.is לפני כשנה. היום הם פרסמו בעמוד הפייסבוק Startup Stadium את המידע המפורט הבא לצד קריאה להתנסות:
 
דרור ודובב
 
" ** דרור ודובב על קו הזינוק ***
ביוני 2012 התחלנו את המסע המאתגר הזה שנקרא thename.is. לשנינו זה לא המיזם הראשון, אבל זה לא הפך את המסע לפשוט יותר.
סטארט-אפ הוא כמו רכבת הרים עם עליות ומורדות (בעיקר מורדות :-)), כל צעד מחשל אותך לקראת השלב הבא, למדנו הרבה על עצמנו ובעיקר אחד על השני.

אחת התובנות שרצינו לשתף את הקהילה, היא העזרה ההדדית, הרצון לסייע, לשתף מניסיונם של אחרים, לפתוח דלתות ולקבל תמיכה בקרב קהילת הסטארט-אפ הישראלית.
אתה אף פעם לא יודע מהיכן תבוא העזרה, הופתענו להיתקל באנשים מדהימים בתקופה הזו, כל פגישה וכל מצגת היא הזדמנות חדשה ליצירת קשרים ויכולה להוביל לכיוונים חדשים ומפתיעים.

עכשיו אנחנו על קו הזינוק, והבוקר אנחנו משיקים את thename.is ופונים אליכם לקהילת היזמים הישראלית לעזור לנו לעשות את הפריצה הראשונית!

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס ל- http://thename.is, להתחבר ולקבל באופן מידי [בחינם] סרטון קצר עליכם או על כל אדם אחר - תקציר מגניב של הפרופיל שלכם מתוך LinkedIn ו- Facebook.

אם אהבתם את הסרטון שתפו אותו על הקיר של האצטדיון או אצלכם על ה- Wall, עזרו לנו להפיץ את הבשורה. נשמח לקבל משוב, ביקורת וכל רעיון אחר שיעזור לנו לפרוץ לשוק.

אז עכשיו שהכול מוכן, המיזם שלנו זקוק לעזרתכם!"
 
יצר הסקרנות הביא אותי להתנסות בעצמי. המסקנה הראשונית: הממשק ידידותי וקל לתפעול, התוצאה בהחלט נעימה ומעניינת:
https://thename.is/Nirit.Weiss-Blatt
 
נירית וייס-בלט
 
הנה לדוגמא סרטון נוסף, של דובב גולדשטיין:
https://thename.is/Dovev.Goldstein
 
אנחנו מאחלים לדובב ולדרור הרבה הצלחה. אתם מוזמנים להתנסות!

להלן סרט הדרכה מיוטיוב:



 
 
Bookmark and Share