Telecom News - יבמ מובילה בשוק שירותי ניהול היישומים

יבמ מובילה בשוק שירותי ניהול היישומים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ מובילה בשוק שירותי ניהול היישומים
יבמ מובילה בשוק שירותי ניהול היישומים
מאת: חיים חביב, 5.8.13, 20:00IBM
 
יבמ מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום שירותי ניהול היישומים. כך לפי IDC.
 
סקר חברת הייעוץ וניתוח השוק, IDC, המנתח את השוק האמריקאי והעולמי קבע, כי יבמ מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום שירותי ניהול יישומים. לפי ממצאי הסקר ניצבת IBM במקום הראשון בתחום שירותי ניהול היישומים (AMS), בקטגוריה הכוללת שירותים המסופקים בפני עצמם וכן שירותים הנכללים במסגרת חבילות רחבות יותר.
 
הדו"ח, כאן[1] קובע כי עמדת ההובלה של יבמ נשענת על יכולתה להציע היצע עשיר של אפשרויות וחבילות העונה לצרכי לקוחות במגוון תחומים של התייעלות, צמצום עלויות והטמעת תהליכי מודרניזציה. 
 
שירותי היישומים המנוהלים של יבמ נשענים על ביצועי רשת כלל-עולמית שלה המשלבת טכנולוגיות חדשניות ושיטות מוכחות בתחום התהליכים העסקיים. השירות תוכנן במטרה לייעל את תהליכי הניהול, לשפר את גמישות התפעול ולאפשר מודרניזציה של סל היישומים העסקיים המשרתים את הלקוח, תוך תמיכה בצמיחה עתידית וביישום שינויים אסטרטגיים וחיסכון עלויות.
 
סל פתרונות ניהול היישומים של יבמ כולל ניהול כלים ותהליכים בתחומי ה- Big Data, מובייל, מסחר מקוון, חבילות יישומים, בדיקות תוכנה ויישומים, מודרניזציה של מערכות ותהליכי פיתוח על פי 'מידות הלקוח', האצת יישומים בסביבת ענן, ניתוח עסקי אנליטי, ממשקי תכנות יישומים (API)  וטכנולוגיות נוספות ההולכות ותופסות מקום מרכזי בעולם העסקי.
  

[1] Source: IDC, Competitive Analysis: Worldwide and U.S. Application Management Services 2012 Vendor Shares: IDC's Top 10 Vendors. Doc # 242298, July 2013.



 
 
Bookmark and Share